Gå til innhold

Kroppen er så "rar" for tiden...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Småkvalm innimellom,oppblåst,hormonell (Griner av alt og ingenting),mer sulten enn vanlig,trøtt hele tiden,vonde pupper innimellom..

Men det MÅ jo ikke bety at jeg er gravid?...Kan vel være andre ting?Eller er alt dette gravidsymptomer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du har mistanke om at du er gravid bør du teste deg i stedet for å lure og bekymre deg.

Skrevet

og mensen har enda ikke kommet?

Skrevet

Joda,men det kommer litt uregelmessig for tiden,og siden forrige svangerskap har den bare vart 1-2 dager hver gang.(3 år siden).Så jeg vet ikke helt hvor jeg har den..

Altså når jeg leser det jeg skriver,så ser jo jeg at det kan være en mulighet..Men jeg føler meg ikke gravid,og jeg kan bare ikke tro at jeg er gravid..Dessuten har vi ikke ubeskyttet sex,på en måte...Bruker kondom,men ikke fra begynnelsen av..

Skrevet

Test deg. Du trenger ikke føle deg gravid selv om du er det.

Skrevet

Men ta deg en test for sikkerhetsskyld:) Og hvis ikke ville jeg kanskje dratt til legen å fått tatt meg noen prøver.. Bare for å sjekke at alt er i orden! Høres ikke noe særlig gøy ut å gå føle seg sånn:)

Skrevet

Det er gravidsymptomer ja, HVIS du har hatt sex så kan du være gravid. Hvis du ikke har hatt sex så har du ingenting å bekymre deg for

Skrevet

Hm,kanskje jeg burde teste?....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...