MiroMiro Skrevet 26. oktober 2009 #1 Skrevet 26. oktober 2009 Hvor lenge hadde dere smerter i brystene? Jeg har smurt meg med canesten i 3 uker. Behandlet gullungen med mycostatin i 1 uke. Er kun blitt litt bedre på brystknoppene, men ikke i selve brystene. Det svir, brenner og stikker noe sinnsykt i brystene. Smertene kommer takvis og kan vare i flere timer. Brystene er myke og fine, så det er ikke blokkerte melkeganger. Huff!! Er sååå lei av disse plagene. Har vært plaget i 2 mnd. nå. Ble smittet med gule stafylokokker på sykehuset. Gått på 2 antibiotika kurer. Og nå canesten kur. Mektig lei!
De tre gull Skrevet 26. oktober 2009 #2 Skrevet 26. oktober 2009 Kan ikke komme med noe oppmuntrende... Var mer eller mindre plaget konstant i 7 mnd. Ondt og jævlig....Da tullen var 7 mnd og 9 dager kastet eg inn håndkleet....Kom ut i fra dusjen og blodet rant på nytt i fra sprekkene i brystvorten og da var det nok. Sluttet å amme tvert. Hadde brystspreng i noen dager, men guuuuuu for noen hærlige dager i forhold til sopp og trøske og fanens oldermor... God bedring til deg og lykke til!!!
MiroMiro Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 27. oktober 2009 Huff da! Det er i allefall imponerende at du holdt ut i 7 mnd. Fikk du diflucan kur? Evt.hjalp det? Legen min vil gi meg resept på det hvis ikke canesten/mycostatin kuren hjelper etter 2 uker. Hun har forhørt seg med nasjonalt senter for amming (eller hva de nå heter). Tabelettene koster ca 600-700 kr. Dyrt! Meeen hjelper det tar jeg de gjerne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå