Gå til innhold

Hvordan liker dre sjokoladen deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal den være iskald evt kald, eller romtemperert?

Jeg MÅ ha min iskald, så nå venter en melkerull på meg i frysa som snart skal tas ut, nam nam!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Iskald er helt klart best, men jeg klarer fint å spise sjokoladen selvom den er romtemperert ;);)

Skrevet

Kommer helt an på hvilken sjokolade det er og årstiden.. Vår og sommer, melkesjokolade, skal være kald.. På høst, vinter er melkesjokoladen best romtemperert.. Kinder maxi må alltid være romtemperert.

Skrevet

Romtemperert, hvis ikke smaker den jo ikke noe;o)

Gjest 5 andre
Skrevet

Romtemperert og med en kopp kaffe til :) Mmm, fikk lyst på sjokolade nå. Godt det ikke er i huset, ellers hadde den sjokoladen vært historie. He he.

Skrevet

Romtemperert og når jeg er mett på mat.

Skrevet

romtemperert:) mannen her like rå ha den kald, i kjøleskapet... så her å platene deles;)

Skrevet

Med mindre det er karamell i sjokoladen så skal den ligge i fryseren.

Den skal knase.

Skrevet

ROMTEMPERERT!

Alle virkelige sjokoladeelskere vet at den skal være det ;-)

Skrevet

Iiiiskald og med rødvin eller iiiiiskald melk til :o)

Skrevet

Melkesjokoladen må være kjøleskapskald, men annen sjokolade kan gjerne være romtemperert.

Skrevet

Romtemperert. Jo mykere den er jo bedre.

Nonstop og noe annet kan godt ha stått i kjleskapet, men få. Ikke så lett å få til når gubben vil ha den i kjøleskapet, og på hytta stapper alle sjokoladen i kjøleskapet. Uansett hvem sin sjokolade det er.

Skrevet

Jeg liker at sjokoladen min smaker sjokolade og vil derfor selvsagt ha den romtemperert. Hadde det vært meninge den skulle spises kald hadde den lagt i kjøledisken i butikkene også ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...