Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2009 #1 Skrevet 26. oktober 2009 ...ser det er noen innlegg ang. melk i brystene i uke 29 feks. eller senere. I mitt første sv.skap så fikk jeg ikke melk før babyen kom, og når hun var født så hadde jeg store problemer med amming og melk, så sluttet etter 3 uker. Er nå 35 uker på vei og ikke fått en eneste dråpe, betyr det at jeg sannsynligvis kommer til å ha lite melk denne gang også? Er det vanlig at det kommer melk fra brystene i slutten av sv.skapet?
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2009 #2 Skrevet 26. oktober 2009 Jeg hadde ikke noe melk i brystene mens jeg var gravid.. Ammer nå uten problemer.. Har jo selvfølgelig hatt endel økedager, men det er jo ganske vanlig..
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 26. oktober 2009 #3 Skrevet 26. oktober 2009 fikk gjerne litt fukt fram om jeg klemte på brystvortene, men melken kom ikke før dag 3 etter at jeg hadde født.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2009 #4 Skrevet 26. oktober 2009 Jeg har hatt mye slik svangerskapsmelk i begge mine svangerskap, men hadde ikke melk til eldste likevel. Yngste ble fullammet i 6 måneder, og delammet til 10 måneder:)
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2009 #5 Skrevet 26. oktober 2009 hadde ikke antydning til melk mens jeg var gravid 2 ganger. Fullammet begge i 6-7 mnd uten problemer.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2009 #6 Skrevet 26. oktober 2009 Tusen takk jenter. Da kan jeg fortsette å leve i håpet om at det skal gå bedre denne gang, og at jeg skal få oppleve å amme litt lengre enn 3 uker :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå