Gå til innhold

Litt flaut, for jeg burde vel visst dette.....men

Anbefalte innlegg

Skrevet

...ser det er noen innlegg ang. melk i brystene i uke 29 feks. eller senere.

I mitt første sv.skap så fikk jeg ikke melk før babyen kom, og når hun var født så hadde jeg store problemer med amming og melk, så sluttet etter 3 uker.

Er nå 35 uker på vei og ikke fått en eneste dråpe, betyr det at jeg sannsynligvis kommer til å ha lite melk denne gang også? Er det vanlig at det kommer melk fra brystene i slutten av sv.skapet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ikke noe melk i brystene mens jeg var gravid.. Ammer nå uten problemer.. Har jo selvfølgelig hatt endel økedager, men det er jo ganske vanlig..

Skrevet

fikk gjerne litt fukt fram om jeg klemte på brystvortene, men melken kom ikke før dag 3 etter at jeg hadde født.

Skrevet

Jeg har hatt mye slik svangerskapsmelk i begge mine svangerskap, men hadde ikke melk til eldste likevel. Yngste ble fullammet i 6 måneder, og delammet til 10 måneder:)

Skrevet

hadde ikke antydning til melk mens jeg var gravid 2 ganger. Fullammet begge i 6-7 mnd uten problemer.

Skrevet

Tusen takk jenter. Da kan jeg fortsette å leve i håpet om at det skal gå bedre denne gang, og at jeg skal få oppleve å amme litt lengre enn 3 uker :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...