Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2009 #1 Skrevet 26. oktober 2009 Fordi papputtene forsvant! Kanskje ikke den beste,men jeg ler hver gang jeg tenker på den:-)
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2009 #3 Skrevet 26. oktober 2009 Jeg synes dette er en av verdens beste! Og søteste
Himmel og hav Skrevet 27. oktober 2009 #6 Skrevet 27. oktober 2009 MAMMutt =mamma PAPPutt = pappa Og tatt i betraktning at assistert befruktning og sæddonasjon neppe var særlig utbredt på den tiden, så ble det ingen barn uten papputtene :-)
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2009 #8 Skrevet 27. oktober 2009 Ja, var bare det ja, hehe. Trodde det lå noe mer bak historien som jeg ikke fikk med meg.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2009 #9 Skrevet 27. oktober 2009 hehehe, jeg ler. Ikke av vitsen, men av dere som synes vitsen var morsom Så søte dere er!!
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2009 #10 Skrevet 27. oktober 2009 Haha, jeg trodde det stod mammaGUTTENE
Gjest Skrevet 27. oktober 2009 #11 Skrevet 27. oktober 2009 Vi har vel alle våres ekstremt dårlige vitser vi humrer litt av. Min favoritt er: "Hva som er grønt og livsfarlig og ligger på taket?" Svar: en agurk med maskingevær. Jeg kan ikke noe for det, men jeg synes den er så dårlig at jeg den faktisk er litt morsom, ser faktisk for meg en agurk med maskingevær på taket, hehe... Jaja, dagens dårlige humor ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå