Gå til innhold

Ehm... Nå ble jeg litt bekymret....

Anbefalte innlegg

Skrevet

La igjen tlf i bilen (sikkert for 500. gang) og sjekket den nå.. Ser at fastlegen min har ringt meg.. Klokken kvart på 9 på kvelden.... Fra privattlf.. Ble litt betenkt her. Bør jo være noe spes når han ringer fra sin privattlf på kvelden? Også kan jeg jo ikke ringe tilbake nå..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du/dere vært syke og blitt testet for noe? Eller har du en bestilt en legetime i nærmeste fremtid? Er noen av dere i risikogruppen for svineinfluensa? Eller kan han rett og slett ha ringt feil?

Skrevet

Noen fastleger tar tett oppfølging. Vi har en slik en:) Da ringes det om det er noe, tror nesten det er like mye for legens skyld og hans ønske om å bli beroliget;)

Har du tatt noen prøver i det siste? Eller noen i din familie med samme fastlege(barn, mann)? Kan være bare det.

Skrevet

Dere har sikkert rett:-) jeg er i 2 trimester (risikogruppe). Var hos legen i dag og avtalte at jeg skulle ringe neste uke ang vaksinen. Ingen av barna er syke og mannen har annen fastlege.

Har tatt en del prøver i det siste, men alle er det kommet svar på og det er ikke noe galt med de. Har hatt tett oppfølging de siste 6 ukene og han har ikke ringt meg fra hjemmetlf før.

Kan jo ha ringt feil også.

HI

Skrevet

Hvis du bor i Oslo så har de jo nettopp åpnet for gravide for vaksinering på torsdag.

Han skulle sikkert bare gi deg førstehåndsinfo om hvor du skulle henvende deg for å få rask hjelp eller noe.

Skrevet

Bor ikke i Oslo. Bor 40 min sør for byen. Vaksinen kommer neste uke 5. nov hit. Derfor jeg skulle ringe da for å få tid og sted om jeg vil ta den..

HI

Skrevet

Har du snakka med legen idag? Hvorfor hadde han ringt?

Skrevet

Litt vel forsinket svar, men legen ringte fordi jeg måtte ta en prøve for nervesykdom... Ble også lagt inn på sykehuset frem til i dag, så derfor sent svar... Sånn i tilfelle noen fortsatt lurer:-p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...