Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 26. oktober 2009 #1 Skrevet 26. oktober 2009 Jeg er det ,og det er egentlig litt rart fordi jeg har selv hatt hund ! Og den ene hunden jeg hadde var gal ,men jeg visste akkurat hvordan jeg skulle ta han ,fantes ikke redd han enda han kunne finne på å bite . Skulle ønske jeg ikke var det ...
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2009 #2 Skrevet 26. oktober 2009 Jeg mener selv at jeg faktisk er flink å lese de fleste dyrs kroppsspråk, også hunder(selv om jeg ikke har hatt hund selv). Men likevel er det noen hunder jeg ikke liker, og jeg vet ikke helt grunnen. Det har ikke med rase å gjøre, men mer personlighet om en kan si det?
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2009 #3 Skrevet 26. oktober 2009 Søsteren min er livredd hunder. En gang vi var små og var på skitur med mamma og pappa, kom det en snescooter kjørende forbi med en tilhenger med rundt ti schæferhunder. Hun tok sats med skiene på og hoppet i armene til mammaen min i et skrik av redsel. Hun er like redd hunder i dag. En gang vi var på vei hjem fra et diskotek i Italia, kom en liten valp løpende mot oss for å leke. Hun ble selvfølgelig livredd og prøvde å løpe fra valpen. Jeg fikk latterkrampe, men prøvde å forklare henne at hun måtte slutte å løpe rundt, siden valpen trodde de lekte. Hun stoppet en politibil på veien for å få dem til å ta valpen med seg, men de bare lo og kjørte videre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå