Holly❄️ Skrevet 26. oktober 2009 #1 Skrevet 26. oktober 2009 Skulle lese for ungene før de la seg i kveld.. mens vi driver på, så hører jeg noen som går i stua og på vei inn i gangen... (Ikke uvanlig, bor i generasjonsbolig, så trodde det var noen i huset som kom innom) Nøyaktig i det jeg slutter å lese, ser sønnen min bort til døren og spør meg: Mamma, hvem er det? Og da lytter vi men hører ingen.. går bort å ser i gangen og ut mot stua, men der var det ingen.. ytterdøren er låst, så kun verandadøren de kunne kommet inn... Begynner å lese videre, og tenker ikke mer på det, og plutselig hører jeg ei mannestemme som sier navnet mitt, og jeg svarer. Men ingen svar tilbake, så da gikk jeg ut i gangen igjen.. ingen der, så gikk inn i stua, men heller ingen der.. Tenkte at det måtte være bestefaren til ungene som kom opp, men hørte at vi var i senga og gikk igjen for ikke å forstyrre... Når ungene sovnet, ringte jeg ned og spurte om det var han som var innom... men neida, han hadde ikke vært der! Og fra leiligheten hans ser han hele uteplassen vår og parkeringen, og ingen hadde vært der sa han. Og jeg kjenner ingen menn ellers som kunne kommet inn uten å gi beskjed først!! Skikkelig ekkelt, jeg hørte klart og tydlig at en mann ropte på meg!!!!!! Skal legges ved at det har skjedd veldig mye rart i huset her, det verste er vel da vi satt samlet i baren vår og plutselig fløy et glass sidelengs inn i veggen og knuste i tusen knas! Skulle sett ansiktsuttrykkene på gjengen da ja..... Sønnen min sov veldig dårlig når han var rundt 1 år, og en kveld gikk jeg inn og skulle trøste, og da ser han på meg og sier mann... Mann? spurte jeg, og så pekte han bare forbi meg... jeg snudde meg, men så jo selfølgelig ingen... dette skjedde mange ganger etter d! SCARY!!!! Huset her er ikke mer enn 20 år gammelt heller, så litt rart hvis det skulle "gå igjen"...
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 26. oktober 2009 #2 Skrevet 26. oktober 2009 fysj... jeg angrer alltid på at jeg leser slike tråder!
Holly❄️ Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 26. oktober 2009 hehe, syns sånt er litt spennende jeg, men ikke like moro når det skjer på kvelden og jeg er alene etter at ungene sovnet...
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 26. oktober 2009 #4 Skrevet 26. oktober 2009 nei, jeg syns også det er spennende. På dagtid, og når jeg ikke er aleine. Men slike historier har en tendens til å dukke opp igjen i hodet mitt når jeg er aleine på kvelden og natta, og da er det ikke like spennende....
thea - M har gull i gulping Skrevet 26. oktober 2009 #5 Skrevet 26. oktober 2009 off.. fikk frysninger nedover hele kroppen ekkelt, ekkelt, ekkelt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå