tomat15 Skrevet 26. oktober 2009 #1 Skrevet 26. oktober 2009 Vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive det, men har en 3,5 år gammel gutt som sjelver så mye. Dette skjer særlig når han nettopp har våknet eller er veldig sliten. Han liksom skjelver og rister da særlig i hender og armer. Våknet nettopp og gråt, var super trøtt, så han greide ikke å si hva det var, men hele gutten ristet og skalv. Dette har han gjort lenge og alle de ansatte i bhg har lagt merke til det. Synes det er ekkelt og vet ikke hva det kan være. Var hos legen i dag pga generell slapp almenntilstand. Lyttet på hjertet og lungene, tok ekg, blodprosent, crp og utstrykning. Hjertet, lungene og ekg var greit. Legen skulle ringe dersom de andre prøvene viste noe, men har ikke ring. Regner da med at de var greie, selvom jeg kommer til å ringe imorgen. Er det noen som har vært bort i lignende? Hatt barn som skjelver og dirrer og har noen tanker eller ideer om hva det kan skyldes? Kommer til å pushe på for mer prøver tror jeg da jeg synes det er litt skremmende. Han er ingen stor spiser eller flink til å drikke, men han er en glad gutt full av krutt. Vi passer på at han alltid har drikke tilgjengelig og minner han på å drikke litt. Tar i mot alle tanker med takk!
tomat15 Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter #2 Skrevet 27. oktober 2009 Ingen som har opplevd skjelvende barn?
Miss Hemingway Skrevet 27. oktober 2009 #3 Skrevet 27. oktober 2009 min gutt på 1 mnd skjelver også når an våkner, lurer også på hva det kan være!
FruTB Skrevet 27. oktober 2009 #5 Skrevet 27. oktober 2009 Bo skjelver også masse når han våkner. Mamma fortalte at jeg var helt lik i maaange år, så jeg regner med at det er normalt?!
Holly❄️ Skrevet 27. oktober 2009 #6 Skrevet 27. oktober 2009 Er han tilpass og slapp også? Eller er det kun skjelvinger som går fort over? Tenkte litt på blodsukkeret hans jeg, at det kanskje er lavt.. søsteren min har diabetes, og hun blir skjelven når hun har lavt blodsukker... og når man har sovet, så kan man jo våkne med litt lavt blodsukker... Lykke til, greit å finne ut av det iallefall
tomat15 Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter #7 Skrevet 29. oktober 2009 Takker for alle svar. Alle blodprøvene var fine. Han er i fin form. Aner ikke hva det kan være, men skulle ønske det var mulig å få et klart svar. Skal høre med legen igjen, kanskje vi kan henvises videre eller noe.
Miss Hemingway Skrevet 29. oktober 2009 #8 Skrevet 29. oktober 2009 Vi skal uansett til barnenevrologen 1. desember (han er prematur) og da skal jeg høre med henne! Kan poste svaret her inne!
tomat15 Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter #9 Skrevet 29. oktober 2009 Det hadde vært supert. Tusen takk. Lykke til til dere. Ikke moro når man skal uroe seg for alt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå