signe maten Skrevet 26. oktober 2009 #1 Skrevet 26. oktober 2009 ..på landet når det er skyfri himmel og stjernene blinker. Så deilig avslappende det er å se på stjernene Savnet å se stjernene da vi bodde i byen! Ü
Mom2Two Skrevet 26. oktober 2009 #2 Skrevet 26. oktober 2009 Jeg bor midt i Oslo, men man ser da stjernene her også;o)
signe maten Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 26. oktober 2009 Jada, men ikke så godt som her Hehe.. Det er for mye lys i byene! Var ute å lempa ved ista og bare å slå av lysa på garasjen gjorde at vi så stjernehimmelen mye bedre
~sjiraff~ Skrevet 26. oktober 2009 #4 Skrevet 26. oktober 2009 Stjernehimmelen i byen og stjernehimmelen på landet kan ikke sammenlignes litt en gang...!
Gjest sug lut Skrevet 26. oktober 2009 #5 Skrevet 26. oktober 2009 Stjernehimmelen i Oslo er ingenting, lysforurensing ser du fra hele Nordmarka omtrent. Ikke at jeg flytter av den grunn, men dog.
Mom2Two Skrevet 26. oktober 2009 #6 Skrevet 26. oktober 2009 Joda, har da sett stjernehimmelen på landet jeg også
Gjest Skrevet 26. oktober 2009 #7 Skrevet 26. oktober 2009 Man føler seg så bitte liten når man er langt ute på landet og ser opp på stjernehimmelen. Når man er i byen ser man bare de største (og det er helt ok det altså), men når man kommer ut på landet ser man alle de uendelig mange mellomstore og små også og da er det herlig å bare la seg overvelde :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå