Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2009 #2 Skrevet 26. oktober 2009 tenk heller "jeg tar det som det kommer" det går fint! vondt gjør det, men går jo over! du klarer dette! lykke til
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2009 #3 Skrevet 26. oktober 2009 Ja hadde det bare vært så enkelt. hehe HI
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2009 #4 Skrevet 26. oktober 2009 hehe, vet det ikke er lett men tenk sånn litt, så kommer det av seg selv. eg fikk beskje av jm å tenke sånn, si til meg selv at "eg tar det som det kommer å det går greit" så kan det hende det blir bedre
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2009 #5 Skrevet 26. oktober 2009 Har prøvd.Det kommer seg vel.Pleier å bli lettere mot fødsel,da du stortsett gjerne er trøtt,sliten og lei. Og vet jo hva jeg går til no,men allikevel får jeg "angst".. Skal ikke være lett.hehe Har du født før? HI
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2009 #6 Skrevet 26. oktober 2009 lenge til termin? hehe, ja du er nok veldig lei på slutten at du nesten gleder deg til fødsel ja, eg har fødd før. 2 ganger.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2009 #7 Skrevet 26. oktober 2009 Ett par mnd igjen.Men tankene er der allerede.uff.Nei det kommer vel til å gå fint.Får prøve å tenke positivt Takk for svar
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2009 #8 Skrevet 26. oktober 2009 skal nok gå bra skal du se lykke til
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2009 #10 Skrevet 26. oktober 2009 Ja, gruer meg nettopp fordi jeg har født før. Første gang var jeg spent, men gruet meg ikke. Gledet meg litt faktisk. Nå vet jeg bedre, he he. Jeg håper på en bedre opplevelse denne gangen. Prøver å fokusere på det istedenfor at jeg er redd. Dene gangen skal det gå bra! (og gjør det det ikke, kan jeg uansett ikke gjøre noe med det nå)
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2009 #11 Skrevet 26. oktober 2009 Nei no er det jo forsent,no må vi igjennom det.Men dette skal vi klare jenter Får fokusere på det positive.Tenk hvor deilig å få den lille opp til seg etterpå.*Sukk* Hi
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2009 #12 Skrevet 27. oktober 2009 Første gangen gledet jeg meg, mens denne gangen gruer jeg meg virkelig, nettopp fordi jeg har født før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå