Tnica Skrevet 26. oktober 2009 #1 Skrevet 26. oktober 2009 Til dere som enda ikke vet det: Det er opprettet eget forum for ovennevnte. Gå til sykdomsdebatten og diskuter svineinfluensa der!
Fjelljenten Skrevet 26. oktober 2009 #2 Skrevet 26. oktober 2009 Kjekt å vite, men det er vel ennå ikke lagt ut forbud mot fritt forum-valg...? ;-)
Christina06 Skrevet 26. oktober 2009 #3 Skrevet 26. oktober 2009 Tja.. Absolutt alt annet diskuteres jo her, så hvorfor ikke svineinfluensa? Er vel noe av det folk er mest opptatt av om dagen! Herre...
Tnica Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 26. oktober 2009 Forid det faktisk er opprettet et eget forum for dette. Hvis de aller fleste vil benytte seg av dette forumet så vil all info om emnet være samlet på et sted og det er vel kjekt? Og selvsagt kan alle skrive hva enn de ønsker på hvilket som helst forum, men det kan faktisk hende at noen ikke vet om dette forumet fordi den er nylig laget. Skjønner ikke at det er grunn til banning.
Fjelljenten Skrevet 26. oktober 2009 #5 Skrevet 26. oktober 2009 Banning...? Og takk for at jeg kan få spørre om hva jeg vil hvor jeg vil :-) Hvis vi reagerer på innlegget ditt har det bare med det siste du skrev "gå og diskuter det der!", det så så sint ut ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå