♥ Vinterbarnet ♥ Skrevet 26. oktober 2009 #1 Skrevet 26. oktober 2009 Noen som vet hvor man får kjøpt amme innlegg i ull? Vet Janus har. Selger de det på OBS kanskje? De selger jo Janus produkter der.
tuppa m nr 2 på vei 14.11.09 Skrevet 26. oktober 2009 #2 Skrevet 26. oktober 2009 har kjøpt på apoteket.ellers har de det vel i de fleste butikker som selger barneutstyr,tror jeg da.:=)
ღLykkelig mღmmღ til to:) Skrevet 26. oktober 2009 #3 Skrevet 26. oktober 2009 Har kjøpt disse, men ikke prøvd de ennå. Kjøpt de etter anbefalinger her inne. http://www.sparkjop.no/Sparkjop/Products/cat_18/PID-280445(SparBase).aspx Ellers vet jeg de har på nøstebarn.
_Løvemamma_ Skrevet 26. oktober 2009 #4 Skrevet 26. oktober 2009 jeg har ikke sett det i noen butikker, men vet man kan bestille fra bla nøstebarn.no og bleieboden.no. Lurer på om ikke lotusbarn.no og vidunderbarn.no også har, husker ikke helt i farten
AngryBird Skrevet 26. oktober 2009 #5 Skrevet 26. oktober 2009 Hvor mange par kjøper dere? Og skal dere bruke engangsinnlegg i tillegg? Aner jo ikke hvor mye det evt vil lekke, men ser for meg at de i ull blir fort gjennomvåte om det lekker. De må vel vaffal byttes og vaskes et par ganger om dan, eller?
Ouagadougou Skrevet 26. oktober 2009 #6 Skrevet 26. oktober 2009 Jeg synes ull-rik sine (kan kjøpes på nett eller på nesttun i bergen) er veldig gode. Er myke og kan vaskes på 60 C. Greit å kunne vaske de ordentlig for å forhindre sopp. Jeg måtte i alle fall (=vaffal?? bruke engangsinnlegg i tillegg, brukte ull helt innerst. Det var mer behagelig og føltes mindre vått. Byttet kanskje to ganger for dagen? Er greit å ha noen par da, sånn at man slipper å vaske hver dag.
Gjest Skrevet 26. oktober 2009 #8 Skrevet 26. oktober 2009 hørt mye positivt om tom og trine sine fra sparkjøp... jeg har kjøpt meg tre par, trenger jeg flere tror dere??
♥ Vinterbarnet ♥ Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter #9 Skrevet 26. oktober 2009 Jeg vil satse på å bare bruke ull. Skulle brysrvortene bli såre har jeg lest at de engangs innleggene setter seg fast. Også holder brystene seg ode og varme når jeg er ute når det er kaldt. har et par jeg bruker nå hvis jeg skal være ute lenge, da får jeg ikke vondt i brystene. 3 par skulle vel holde. De tørker vel fort etter vask.
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 26. oktober 2009 #10 Skrevet 26. oktober 2009 Jeg har kjøpt Tom og Trine sine fra sparkjøp også kjøpte vi et par på sykehuset som er fra Ullrik. Synes alle er like gode. Ullrik sine står det at man kan vaske på 60 grader, mens Tom og Trine sine kan vaskes på 40. Ullrik har en egen lomme hvor man kan putte engangsinnlegg oppi, om man vil kombinere. Nå har jeg bare vært mamma i 3 uker, og har egentlig kuttet ut å bruke ullinnleggene bortsett fra når jeg går ut. Synes engangsinnleggene fra Thermobaby (kjøpt på barnas hus) er bedre å bruke til vanlig. De har bedre passform, mens ullinnleggene er litt store for min del, så de baller seg liksom litt sammen under bh-en. Dessuten synes jeg vaskemaskinene går ofte nok, om jeg ikke skal vaske ullvask på 60 grader til enhver tid. Så mye ulltøy bruker jeg faktisk ikke, så litt stusslig å bare putte noen få ammeinnlegg inni der Opplever ingen problemer eller plager med bruk av engangsinnleggene jeg har kjøpt. Veldig fornøyd. Nå skal det sies at jeg ikke har erfaring med bruk av andre engangsinnlegg. Så fort jeg skal ut i litt kald luft, legger jeg ullinnlegg ytterst i bh-en og engangsinnlegg innerst.
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 26. oktober 2009 #11 Skrevet 26. oktober 2009 ..jeg har forresten 3 par ullinnlegg. Føler absolutt ikke at jeg trenger fler.
Gjest eelis+guttespire *har født* Skrevet 26. oktober 2009 #12 Skrevet 26. oktober 2009 Jeg har kjøpt på apoteket. Bruker papirinnlegg i tillegg, hadde blitt bare tull uten ;-)
gledebarnet2 Skrevet 27. oktober 2009 #14 Skrevet 27. oktober 2009 Den kule mage butikken har det:) de har også nettbutikk hvis du ikke bor i oslo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå