Gå til innhold

Har noen av dere fjernet mandlene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge var dere sykemeldt da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjorde det siståret på vgs. Tok de på en fredag, og mandag var jeg på skolen igjen.

Skrevet

Var sykemeldt i 2 uker jeg.. første uka var jeg sykt dårlig, lå rett ut og hadde sinnsykt vondt... så klarte jeg så vidt og komme meg sakte men sikkert... hehe...

Ikke noe jeg vil gjøre opp igjen nei ;)

Skrevet

er heldigvis ikke jeg som skal gjøre det. Men ei jeg kjenner, og hu lurer på hvor lenge d er vanlig å være sykemeldt;)

Skrevet

14 dager er vanlig å være sykemeldt:)

Har tatt de selv og jobber tett med ØNH-lege;)

Skrevet

Jeg anbefaler å sjekke ut muligheten for å ta de med laser!! Det er gjort på under 30 min. Og man fungerer som normalt samme dag. Samboeren min gjorde det. Han tok de på formiddagen, var på Ikea etterpå og spiste pizza da vi kom hjem! Hadde ikke noe vondt etterpå heller - fikk selvfølgelig sterke smertestillende - men kjente ikke noe da han sluttet med de. Mener han tok de et par dager :)

Skrevet

Hun dette gjelder har forsøkt å fjerne di med laser. Men hun måtte inn å gjøre det 3 ganger, og i tillegg kom di borti drøvelen så hun ble veldig sår...og sykemeldt 1 uke. Så for henne var ikke laser noe godt alternativ;)

Skrevet

Jeg fikk beskjed om at man måtte være hjemme i to uker på grunn av blødningsfaren, det var ikke noe alternativ å bli sykmeldt kortere.

Skrevet

Ojda.. Kjipt! Det klaffa for samboeren på første forsøk, de sa at det kanskje ville bli nødvendig med en omgang til, men det har det ikke blitt. Han har ikke hatt noen problemer med de i ettertid heller :) Han var så søt da han kom ut atte - flørta litt med dama i skranka og var så fornøyd etter likegladsprøyta :P

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg fjernet de når jeg var 17, og var sykemeldt fra jobb og skole i 4 uker. Fikk streptokokker i såra, som gjorde at det aldri ble bra...

Skrevet

var bare 13 når d skjedde...var ikke borte mer enn en 4-5 dager tror jeg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...