Gå til innhold

Kjapp "undersøkelse" om vaksinen...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skal dere gjøre/har dere gjort?

A: Tatt/ta vaksinen

B: Ikke ta vaksinen

C: Vente (hvis dere har tid) til den tryggere vaksinen kommer

 

Jeg er helt i begynnelsen av svangerskapet og jeg vurderer å vente og se om den andre kommer i noenlunde fornuftig tid...

Men hvis ikke, kommer jeg til å ta den som er her når jeg er kommet langt nok.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

B/C

Rekker nok ikke å vente på noen ny vaksine, i og med at ingen av vaksineprodusentene har kapasitet til å lage noen trygg vaksine til norge på en stund. Men vurderer å vente med vaksinen til etter fødselen og så ta den da, så jeg ikke blir syk å smitter lille jenta mi

Skrevet

Så nettopp det andre innlegget, så beklager hvis dette er mas.

Men jeg er litt opptatt av dette med å vente på den andre eller ikke for de som har tid, og om noen har noen synspunkter på det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...