Gå til innhold

Trenger råd...paranoya!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er gift med verdens mest fantastiske mann.Vi har vært sammen i snart 11 år og har tre barn sammen..

Jeg er livredd for å miste ham...at han skal falle for andre...eller dvs forlate meg for ei an dame (sier jo ikke dette til ham )

Det har seg sånn at eksdama hans har flyttet tilbake til bygda(som er liten) og hun vanker ganske ofte forbi her.Hun er kjempepen og sjarmerende!

Nå er jeg redd at når han oppdager hun er rundt her så vil han falle for henne igjen og forlate meg:(

Skjønner at jeg virker helt paranoid nå...tar sorgene på forskudd osv..,men har lav selvtillitt om dagen og kjenner dette sliter veldig på meg og merker jeg blir deppa bare av tanken..

Noen som kan komme med råd for å få tankene inn på rett spor??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

husk at det er en grunn til at han ikke er sammen henne lenger. ikke se på det som en trussel i det hele tatt.

Skrevet

Men hvordan få opp selvtilliten slik at jeg kan få overbevist meg selv om at det bare er meg han vil ha og ikke henne..

Ikke så lenge siden jeg fødte sistemann,føler meg ikke særlig fin og klarer ikke helt å komme tilbake til mitt gamle jeg..

hun er mye penere enn meg,kler seg lekkert.Jeg klarer liksom ikke forstå hvorfor han heller vil ha meg..

Skrevet

fordi han elsker deg akkuratt som du er. og det er få som føler seg på topp etter fødsel. jeg ville nok følt meg bedre hvis jeg hadde pratet med gubben om det. da letter du nok 10kg av nakken din!

Skrevet

Han har sagt 100 ganger at det er kun meg han vil ha og at han aldri kommer til å forlate oss..

vi er lykkelige,har alltid vært det og faktisk ennå som nyforelsket.Han forteller meg flere ganger i mnd hvor høyt han elsker meg og at aldri noenting kan rive han bort fra meg..

Ser jo at det er jeg som sliter her...

Etter alt det han forteller meg...hvorfor kan jeg ikke bare slå meg til ro med det?????

Skrevet

Hadde det bare vært så lett..

Vet ikke hva jeg skal gjøre...har ikke lyst å dele de bekymringene med han,han sier bare jeg ikke skal bekymre meg.Så går det bedre en stund og så er jeg tilbake på de vonde tankene..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...