Lillepromp blir storesøster Skrevet 26. oktober 2009 #1 Skrevet 26. oktober 2009 Sikkert mange som blir sure her nå, men kan dere ikke finne et annet sted å diskutere, gruble, mase og sutre om svineinfluensa? Vaksine/ ikke vaksine. Vaksine/ikke vaksine osv... Det har sikkert vært hundre tråder om dette den siste uka, og jeg begynner å bli drittlei. Hører om det over alt i nyhetene ellers, og jeg tror ikke noen kommer til å endre mye mening her inne uansett hvor mange hundre tråder som blir diskutert opp og ned, ut og inn.....
Christina06 Skrevet 26. oktober 2009 #2 Skrevet 26. oktober 2009 Da synes jeg du skal la være å logge deg inn her jeg. Ærlig talt. Er vel noe de aller fleste er opptatt av nå om dagen, og dette er vel et naturlig sted å diskutere det. De som IKKE er opptatt av det mistenker jeg ikke er særlig oppdatert, eller ikke skjønner alvoret.
Gjest Skrevet 26. oktober 2009 #3 Skrevet 26. oktober 2009 Begynner også å bli litt trøtt av alle trådene. Mye kunne nok være diskutert i en og samme tråd for det er mye det samme som går igjen, igjen og igjen. På bim er det opprettet et nytt forum for gravide og svineinfluensa: http://www.barnimagen.com/forum/messagelist/5099
Gothminister Skrevet 26. oktober 2009 #4 Skrevet 26. oktober 2009 Men hvorfor lese de innleggene da? Noen er sikkert redde og usikre på den influensaen hele tiden,og da må de få spørre. Det er mange her inne på forumet,og mange leser heller ikke hver dag,så da blir de samme spm stilt gang på gang. Er jo ikke ett lukket forum heller.
Gjest Skrevet 26. oktober 2009 #5 Skrevet 26. oktober 2009 Det er nå egentlig så enkelt som å la være å klikke på de linkene som inneholder ordene svineinfluensa og/eller vaksine. Jeg har gjort meg opp en mening om saken og leser dermed ytterst få av de trådene som har det som tema ... og ofrer ikke de øvrige influensa-trådene en tanke engang.
Lillepromp blir storesøster Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter #6 Skrevet 26. oktober 2009 Det er ikke det at jeg ikke er opptatt av det, men forstår ikke hvorfor folk må mase om f.eks hvorfor andre bør eller ikke bør ta vaksinen. Det er den typen tråden jeg mener er mest irriterende. Jeg er ikke for ELLER mot vaksinen og forstår at den er viktig. Bra at det er ordnet et nytt forum for det. Tenkte kanskje å foreslå det, for jeg forstår jo at folk vil diskutere det. Men nå har jo jeg startet enda en tråd som kommer til å ende opp som alle de andre....
Gjest Skrevet 26. oktober 2009 #7 Skrevet 26. oktober 2009 Ja, hva synes du vi skal diskutere annet da? Skal vi ta med de som diskuterer vinterdresser, duo- eller kombivogn, "kan barnet mitt gå i bhg i dag?" og strikkeoppskrifter? Les de innleggene du føler for og glem de andre. Det er jo et forum for alle og for alle tema.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå