Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2009 #3 Skrevet 26. oktober 2009 Det er en ull pose som må renses. Den koster 2000kr. Pga forlengelse kan man bruke den til barnet er ca 6 år. Kan brukes i pulk, og er god og varm.
Chris Cullen Skrevet 26. oktober 2009 #4 Skrevet 26. oktober 2009 jeg er kjempefornøyd med min. og så er den jo veldig fin! hihi
Gjest Skrevet 26. oktober 2009 #5 Skrevet 26. oktober 2009 Kan den brukes vår og høst, eller er det primært en vinterpose? Jeg kjøpte en lammeskinnspose til førstemann, men den er som regel altfor varm.
Chris Cullen Skrevet 26. oktober 2009 #6 Skrevet 26. oktober 2009 jeg har bruker den ganske lenge, men jo varmere det er, jo mindre klær har hun på seg. er sikkert ikke nødvendig og bruke den om våren og høsten, men hun liker seg så godt i den. og så er det hemper på den så man kan brette ned kanten på toppen (hvis du skjønner..hehe) og da blir den ikke like tett.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2009 #7 Skrevet 26. oktober 2009 jeg kjøpte en sånn. god og varm. Glidelåsen tålte mindre enn ett års bruk. Fikk ny pose, da tålte glidelåsen mindre enn to uker... Har nå fått min tredje. Ifølge butikken var det glidelåsproblemer med de gamle, men de påsto at dette skal være ny og forbedret utgave, så vi får se..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå