Gå til innhold

JEG HAR TATT VAKSINEN!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok vaksinen på fredag morgen. Nå er det mandag kveld, og jeg har det fint og føler meg bra. Fosteret (19 uker på vei) sparker som bare det.

 

Det var riktig valg for meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra! Jeg skal ta den på onsdag. Skal på ordinær UL på torsdag, så føler meg litt heldig som får se lillegull i magen etter jeg har tatt vaksina..

Skrevet

jeg er 33 uker i morgen og jeg tok vaksinen i dag;) Har fåreløpigt ingen bivirkninger...Så jeg håper at jeg har gjort det riktige...

Skrevet

Det er da ingen som forventer at fosteret skal slutte og sparke etter vaksinering, selv ikke de som er aller mest kritiske til vaksinen.

Skrevet

Hva vet vel jeg, Supersynser (Pirkeline)? Tenkte bare at jeg kanskje kunne berolige noen redde sjeler...

 

Uansett - ikke ta alt du leser så bokstavelig;-)

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...