kavli Skrevet 26. oktober 2009 #1 Skrevet 26. oktober 2009 Tok vaksinen på fredag morgen. Nå er det mandag kveld, og jeg har det fint og føler meg bra. Fosteret (19 uker på vei) sparker som bare det. Det var riktig valg for meg.
Snuppa! Skrevet 27. oktober 2009 #2 Skrevet 27. oktober 2009 Så bra! Jeg skal ta den på onsdag. Skal på ordinær UL på torsdag, så føler meg litt heldig som får se lillegull i magen etter jeg har tatt vaksina..
Gutta er ute og puppene henger Skrevet 27. oktober 2009 #3 Skrevet 27. oktober 2009 jeg er 33 uker i morgen og jeg tok vaksinen i dag;) Har fåreløpigt ingen bivirkninger...Så jeg håper at jeg har gjort det riktige...
Tabitha Skrevet 27. oktober 2009 #4 Skrevet 27. oktober 2009 Det er da ingen som forventer at fosteret skal slutte og sparke etter vaksinering, selv ikke de som er aller mest kritiske til vaksinen.
kavli Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 28. oktober 2009 Hva vet vel jeg, Supersynser (Pirkeline)? Tenkte bare at jeg kanskje kunne berolige noen redde sjeler... Uansett - ikke ta alt du leser så bokstavelig;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå