Gå til innhold

LES! Og kjør diskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei takk...

Vi har vel eget forum for svineprat nå?

Skrevet

Veldig mange gode poeng! Anbefaler andre å lese denne også. Veldig mye vettugt i svarene også.

Skrevet

*DYTTER* Jeg skal ihvertfall ikke ha den!!!

Skrevet

Nyhetsspeilet, er jo konspirasjonsteorier opp og ned i mente! Finnes ikke hold i noen av argumentene.

Skrevet

Jeg skal i hvertfall ikke vaskineres !

Skrevet

Jeg kan ikke fatte at voksne oppegående folk tar i mot helseråd av folk som mener at vaksinering mot svineinfluensa er en konspirasjon, og den er til ene og alene for og utrydde 5milliarder mennesker! Hva er det som skjer her nå?? Har dere vert en plass og blitt hjernevaska eller?

INGEN som snakker negativt om vaksinen er utdannet innen faget.

Og det som blir dratt frem som farlig i vaksinen er jo bare tull. Folk hopper himmelhøyt når di hører ordet kvikksølv! Det er et helt naturlig stoff som vi får i oss i kosten våres hvær eneste dag.

Skrevet

Er lille Norge bedre på viten om stoffene i vaksinene enn vaksinelandet USA?

De gir ikke samme vaksine til sin befolkning, da ett av stoffene i denne vaksinen er forbud i USA.

Men alle amerikanske leger vet vel mindre enn Norske?

(Norge kom forøvrig ikke med på topp 10 av kåring av verdens beste sykehus behandling/ helsetjenester)

Skrevet

Det er ingen som påstår at noen skal utrydde noe som helst.

Og det siste avsnittet ditt kan du dra lengre på landet med. DET er bullshit! Utallige leger og forskere sier at vaksinen er utrygg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...