Gå til innhold

er jeg i en av risikogruppene? please svar


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg røyker 2-3 sigaretter om dagen, spiser ikke så sunt, er tynn.

jeg har ikke astma eller noe sånn, men div allergier.

er jeg i en risio pga røykingen og dårlig kosthold?

 

svar seriøst takk =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, du er ikke i risikogruppen.

 

Men du burde bli sunnere i kosten og slutte å røyke for å forhindre livstilssykdommer

Skrevet

Du vil nok ikke regnes som å være i den risikogruppen det snakkes om i denne sammenhengen. Hadde du hatt KOLS hadde det nok vært anderledes.

Skrevet

takk for svar alle sammen.

men det jeg mener er om jeg vil tåle en influensa dårligere enn andre friske?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...