Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2009 #1 Skrevet 26. oktober 2009 eller kan man ha forgiftningen uten høy feber?? Føler meg så "rar" å er helt utslitt av ingenting..Orker så vidt å stå ferdig når jeg smører meg en brødskive...
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2009 #2 Skrevet 26. oktober 2009 Jeg hadde ikke feber, men svettet sykt mye. Man merker om man har svangerskapsforgiftning, og om du føler deg svimmel og dårlig, burde du oppsøke lege så fort du våkner i morgen. Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2009 #3 Skrevet 26. oktober 2009 De 3 "kriteriene" for svangerskapsforgiftelse er Ødemer, protein i urinen og høyt blodtrykk. Mulig mange har feber også, men det er ikke noe kriterie
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2009 #4 Skrevet 26. oktober 2009 Hadde bare høyt blodtrykk, jeg... Merket det ikke en gang...
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2009 #5 Skrevet 26. oktober 2009 Jeg hadde begynnende svangerskapsforgiftning, men aldri feber. Jeg har aldri hørt at feber er et symptom på svangerskapsforgiftning. Sikker på at du ikke har influensa?
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2009 #6 Skrevet 26. oktober 2009 Poenget var vel at hun IKKE hadde høy feber...
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2009 #7 Skrevet 26. oktober 2009 Holdt på å dø av svangerskapsforgiftining, men hadde aldri feber... Det forresten ikke målt noe temp på meg under hele sykehusoppholdet. tror ikke at feber er noe synmptom på svangerskapsforgiftning. Så om du føler deg"rar" og utslitt så tror jeg at du skal ta en skjekk hos legen..
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2009 #8 Skrevet 26. oktober 2009 Kjenner igjen beskrivelsen av hvordan du føler deg, og det høres ut som jeg følte meg da jeg hadde preeklampsi. Det er det høye blodtrykket du kjenner, vil jeg tro.
Tipp topp Skrevet 26. oktober 2009 #9 Skrevet 26. oktober 2009 Jeg hadde ikke feber og følte meg heller ikke dårlig, men hadde høyt blodtrykk og protein i urinen.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2009 #10 Skrevet 26. oktober 2009 Jeg hadde svangerskapsforgiftning, ble lagt inn på sykehus og etterhvert satt igang pga det. Jeg hadde ikke feber, og har heller ikke hørt at det skal være noe tegn på svangerskapsforgiftning.
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 26. oktober 2009 #11 Skrevet 26. oktober 2009 Man får ikke feber når man har svskapsforgifting . Men om du føler deg svimmel og ser "stjerner "så er det ett tegn på svforgiftning,ett annet tegn er mye vann i kroppen (føtter,hender ,ansiktet). Det er viktig med ro og masse hvile .(bare ligge på sofaen eller i sengen eneste som er lov er å gå på do ) Om du blir værre eller om du føler deg veldig dårlig nå ,så kontakt føden med en gang !Bedre med en gang for mye enn en gang for lite . Svforgifting kan være veldig farlig for både mor og barn .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå