Gå til innhold

Huff....nå kommer`n!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Påvist svine dritt i barnehagen

Jeg har egentlig vært rolig som skjæra på tunet jeg,men nå kjenner jeg at dette ikke er no morro i det hele tatt!!

På avd til guttungen er det en gutt som har kreft,to alvorlig astma/allergi syke og ei lita frøken som er multihandikappet.

Bekymret for dem kjenner jeg.....i tilegg til mitt eget barn.

Holde hjemme eller hva gjøre liksom??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå blir jo den/de som er syke holdt hjemme regner jeg med så jeg hadde sendt i barnehagen jeg.

Man blir jo eventuellt smittet 1 uke før det slår ut uansett så for alt du vet kan dere alt være smittet... Huff-hørtes ikke mye beroligende ut ser jeg-ikke meningen;)

Ang de barna med kreft og slikt har nok så svekket immunforsvar at de allerede har fått tamiflue som forebyggende. Vet om fler som har det.

De sier jo at dersom en i familen er syk så skal jo resten leve som normalt alikevel....

Er ikke lett det her!

Men må inrømme at selv om eldste datteren vår har vært hjemme m influensa nå så har jeg sendt søskene i barnehagen. Og mannen min er på jobb. Så får vi se da- om vi sprer det rundt-huff nei! Håper da ikke det;)

Skrevet

Det er litt vanskelig det her ja!

Gutten med kreft holdes hjemme nå...Moren tok han med seg hjem på morningen i dag.Tror jeg hadde gjort det samme.

Kan jo ikke holde han hjemme i evighet heller.Er som du sier...kanskje han er smittet alt.Kan jo få denne smitten overalt.

Føler med litt maktesløs,noe jeg ikke er alene om!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...