lillebie på`n igjen Skrevet 26. oktober 2009 #1 Skrevet 26. oktober 2009 jeg var innom føden i går kveld, da trusa og truseinnlegget var helt gjennomvått.... det ble konkludert med at det ikke var ikke fostervann- ikke urin- legen sa det kom utflod når jeg tok "hostetesten" oppi gynekologstolen... og gutten har lagt seg i tverrleie- hadde vannet gått - hadde det gått med en splæsj sa legen.. men i dag i butikken setter vi oss for å spise på et spisested...jeg kjenner at jeg blir våt i rumpa! kommer meg på do og da er truseinnlegget, trusa OG buksa gjennomvåt???? det er helt blankt- lukter ikke noenting- og ser absolutt ikke ut som utflod og lukter ikke urin!!! jeg er og flink med knipeøvelsene mine da jeg har bekkenløsning og har trent 2 ganger i uka med masse knipeøvelser.... huff er det vanlig med utflod som ser ut som vann og kommer i slike mengder? har 5 uker til termin.......
my81 Skrevet 26. oktober 2009 #2 Skrevet 26. oktober 2009 oi, kanskje du skal ringe føden og ta en sjekk igjen? Jeg lurer selv på om jeg kan lekke forstervann, med engang jeg satt meg på do rant det av meg. Jeg tisset ikke. Tidligere i dag så ble trusa helt våt. Lukter ikke urin. Nå er det ingenting så da kan det vel ikke være fostervann?? Har termin 30 nov.
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 26. oktober 2009 #3 Skrevet 26. oktober 2009 Jeg blir ofte bløt at utflod, det kommer mye her altså! Er helt avhengig av truseinnlegg og merker at hvis jeg har på meg truse med microfiber så blir det klammere enn en bomullstruse. Så du kan jo bli litt bløt av svette også rett og slett.
my81 Skrevet 26. oktober 2009 #4 Skrevet 26. oktober 2009 I mitt tilfelle så er det helt rennende og blankt.
lillebie på`n igjen Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 26. oktober 2009 huff de sjekka meg jo ganske grundig i går .... og legen var helt sikker på at vannet ikke vat gått- hun tok også ph test ¨på det som kom ut- fostervann skal være basisk og utflod er det syre i - og det var sur ph også- så ingenting som tydet på fostervann lekkasje....men skjer det i denne mengden en gang til må jeg nok sjekke det igjen ja... men Christina&lillegull <3 , ser det ut som utflod det som kommer hos deg? jeg har jo hatt masse utflod i svangerskapet- kan ikke gå en time uten truseinnlegg siden jeg ble gravid...men det ser man jo er utflod på en måte... men dette ser ut som vann! om dette er utflod - må jeg seriøst gå med sånne svære nattbind på dagtid- for alt jeg hadde på var gjennomvått...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå