Mor til 3 søte små:) Skrevet 26. oktober 2009 #1 Skrevet 26. oktober 2009 Jeg klarer bli helt fortrolig med denne nye tradisjonen. Synes selv det blir litt sånn tigging etter snop. Må jo innrømme at jeg gikk julebukk selv, men da sang vi ihvertfall først. Huff, føler meg veldig gammeldags i akkurat denne saken. Vil ikke være den kjipe mora som sier nei heller, fordi det er nytt å jeg ikke gjorde det selv... Hva tenker dere?
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 26. oktober 2009 #2 Skrevet 26. oktober 2009 Ja, det gjør de....i år med en ny vri, De skal ha med ei bøtte med kjærlighet, som de skal spandere overalt hvor de går.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå