Fifrildi Skrevet 26. oktober 2009 #1 Skrevet 26. oktober 2009 Første trimester gikk jeg opp tre kilo, men nå på en uke har jeg gått ned en kilo! Siden jeg visstnok nå i uke 15 og fremover skal gå opp et par kilo i mnd skal jeg innrømme at det stresser meg litt at jeg i stedet går ned. Jeg spiser meg god og mett, men har kanskje litt liten matlyst og blir mye raskere mett enn normalt. Fler enn meg som ufrivillig har gått ned i vekt i 2. trimester? Jeg synes dette bare er underlig.
Mamma'n til Emilie <3 Skrevet 27. oktober 2009 #2 Skrevet 27. oktober 2009 Jeg gikk ned ca 13 kg i svangerskapet mitt, ufrivillig.. Lillegull tok ifra meg all næring jeg hadde. Hvis dette fortsetter,og du er nervøs for det,så burde du snakke med lege, og om det er nødvendig så legger de deg inn på sykehus et par dager for intravenøst. jeg trengte ikke,for jeg hadde litt ekstra på kroppen fra før, så gikk fint for min del. selvom jeg gjerne skulle hatt litt mer energi til tider:P
Fifrildi Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 27. oktober 2009 Jeg skal til legen på kontroll om 2.5 uker så da kan jeg jo se om vekttapet fortsetter eller om jeg stabiliserer meg. "Heldigvis" har jeg litt å gå på fra før så ting som intravenøst og sånt er nok maaange kilo unna - samt at jeg drikker nok og blir i det minste ikke dehydrert. Takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå