Gjest Skrevet 26. oktober 2009 #1 Skrevet 26. oktober 2009 Jeg kjenner spark mest rett nedenfor navelen. Men av og til ett eller annet rett over hårkassen. Er det også den lille? Er 29 uker på vei.
AngryBird Skrevet 26. oktober 2009 #2 Skrevet 26. oktober 2009 Hårkassen??? Mi lille sparker meg i hele venstre magehalvdel, kjører rumpa opp i ribbena på høyre side og bokser på innsiden av hoftebena;)
ett til! Skrevet 26. oktober 2009 #3 Skrevet 26. oktober 2009 han sparker mest på begge sidene av magen, men ofte langt nede i skambeinet. han driver å leter etter utgangen tror jeg... er også 29 uker på vei
Onemore-thefinalcountdown Skrevet 26. oktober 2009 #4 Skrevet 26. oktober 2009 er 32 uker, og det kjennes over hele magen, bade oppe og nede samtidig, begynner a bli trangt for dem no.
Gjest Skrevet 26. oktober 2009 #5 Skrevet 26. oktober 2009 Er i uke 35 og kjenner mest bevegelser helt øverst ved ribbeina, og helt nederst ved livmorhalsen. Det er lett å kjenne at det er føtter som sparker ved ribbeina og små hender som grafser ved livmorhalsen. Kjenner forøvrig ikke så forferdelig mye liv. Begynner vel å bli trangt nå
Lisa,Vegard&Tarjeis*mor Skrevet 26. oktober 2009 #6 Skrevet 26. oktober 2009 Jeg er 30 uker på vei, og jeg kjenner det i hele magen. Som regel bare koselig, men tidvis også litt plagsomt. Spesielt hvis jeg skal sove og han er veldig våken
_Løvemamma_ Skrevet 26. oktober 2009 #7 Skrevet 26. oktober 2009 De fleste sparkene treffer like under ribbena og i midjen på høyre side, kan både se og kjenne rumpa gli fram og tilbake helt oppunder ribbena på midten når hun vrir på seg, og hun bokser villt i allt fra navlen og ned. Holder nå på for tredje døgn på rad uten pause, tror denne frøkena ikke driver med soving i noen særlig grad. Legen sa det heldigvis ikke er noen særlig sammenheng mellom hvor aktive de er i magen og hvor aktive de er når de kommer ut...!
Mamasan*i*januar Skrevet 26. oktober 2009 #8 Skrevet 26. oktober 2009 Er i uke 28 og kjenner det i hele magen, og som regel på begge sider av magen samtidig nå. Bevegelsene er like mye glidende som små spark, det begynner vel å bli litt lite plass her vil jeg tro. Til å begynne med kjente jeg nesten alltid sparkene nede på høyre siden av magen. Nå er det jo heller ikke så godt å si om det er hender eller føtter som plutselig buler ut på magen min..!
Gjest Skrevet 26. oktober 2009 #9 Skrevet 26. oktober 2009 Hårkassen, var litt dårlig forklart. Det jeg mente var at jeg kjente det rett ovenfor hårkassen, der magen begynner å gå ut over. Jeg kjenner mest rundt navelen, men av og til ganske langt nede.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå