lengter daler ned i skjul... Skrevet 26. oktober 2009 #1 Skrevet 26. oktober 2009 2 åringen min kastet opp 1 gang idag tidlig, fikk feber og har hatt det i hele dag, ca 39. ikke kastet opp noe mere selv om han har spist og drukket. han virker ha vondt i kroppen, gråter og klager over vondt, sier at det er vondt i ryggen og i magen. har begynt å hoste endel ikveld. burde man misstenke svineinfluensa så tidlig? kontakter man lege da? tar de inn folk for å teste de? og er vi alle smittebærere hvis det skulle være svineinfluensa? eller kan jeg gå på skolen imorgen?
Gjest Detverkeribakhodet Skrevet 26. oktober 2009 #2 Skrevet 26. oktober 2009 jeg vet ikke, men jeg ville holdt meg hjemme fra skolen... er vel stor sjanse for at dere er smittet alle mann hvis det er svineinfluensa....? ville ringt legevakten....
3småtroll♥ Skrevet 26. oktober 2009 #3 Skrevet 26. oktober 2009 Du kan ringe lege/legevakt, men de tar ikke tester av alle pga for lite kapasitet til alle! Du må nok regne med at det er svineinnfluensa da det ikke er noen annen influensa nå... Datteren min fikk diagnosen over telefon pga feber pluss et eller flere symptomer. Det er det de går utifra. Regner med at en av dere skal være hjemme med han, men resten av familien skal leve som normalt. Jeg er hjemme med eldste, men søsken og faren i barnehagen/jobb som vanlig. Eldste er hjemme fra skolen ut uken som de sa på legevakten. De sa at jeg skulle behandle henne som ved vanlig influensa (febernedsettende, hostesaft, væske osv) Men ringe legen ved veldig høy feber og eller plutselig forverring! God bedring til gutten din!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå