Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2009 #1 Skrevet 26. oktober 2009 hvordan kvalm var dere da? vi prøver å få et barn til, og jeg har følt meg kvalm i ca 5uker nå. er ikke sånn kvalm at jeg må spy eller mister matlysten eller sånt, men er bare generellt kvalm hele dagen, det blir verre hvis jeg stresser(går fort løper osv) har hatt en blødning etter at jeg begynte å føle meg kvalm, men er ikke sikker på om det var mens, for det var mye mindre enn det pleier, og jeg hadde ikke vondt som jeg pleier. jeg pleier også å ha smerter med eggløsning, men har ikke merket noe til det heller siste mnd... jeg har en gutt fra før, men da jeg ble gravid med han visste jeg det på en måte hele tiden helt fra unnfangelsen at jeg var blitt gravid, men denne gangen er jeg ikke helt sikker.... var ikke kvalm sist gang, men hadde veldige festesmerter osv. pleier jo alltid å kjenne på kroppen hvorfor jeg er kvalm(noe jeg har spist e.l) men denne gangen aner jeg ikke hva det kan være??? kan jeg ta en test nå, eller bør jeg vente til eventuelt neste mens uteblir? vil veldig gjerne ha mange svar:)
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2009 #2 Skrevet 26. oktober 2009 Følte meg faktisk influensa syk, og merket at jeg fikk problemer med parfymert lukt og spesielt det Brelett stekesmøret... gugg... Var kvalm relativt tidlig, ikke sånn spy-kvalm, men ubehagelig kvalm. Ta en test du :-)
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2009 #3 Skrevet 26. oktober 2009 takk for svar:) er sånn ubehagelig kvalm jeg er også.... får ta en test imorgen da:)
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2009 #4 Skrevet 27. oktober 2009 negativ test gitt.... da er det pån igjen. men da skjønner jeg iallefall ikke hvorfor jeg er kvalm på 5.uka nå! er det noe som går?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå