Gå til innhold

Engstelig, lei, sår og noe frustrert

Anbefalte innlegg

Skrevet

Situasjonen er slik at mannen er ukespendler noe som betyr at jeg er alene med ungene mandag til fredag.

Jeg er i full jobb.

Nå er begge barna våre syke med oppkast. Minstemann er heldigvis på bedringensvei, men eldste på 4 år har hatt høy feber i hele dag- 39,5-40. Har gitt stikkpille x 2 uten særlig bedring. Han har fått i seg drikke, men ikke noe fast. Har ikke kastet opp siden i dag tidlig. Han er slapp og vil bare sove. Jeg vekker han jevnlig for å gi væske.

Har snakket med fastlegen tidligere i dag og skal ta kontakt igjen der i morgen. Men natten er lang og jeg er veldig sliten. Kjenner tårene snart kommer.

Vet egenlig ikke hvorfor jeg skriver dette- kanskje for å få litt ut. Jeg hater det når barna mine er syke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, forstår deg godt. Lite er mer slitsomt enn å ha barn med spysyken... Å ha to syke alene tar jeg av hatten for.

Hold ut og ta en time om gangen :-)

Skrevet

hold ut! det går over og ting blir bedre!

Skrevet

huff... skjønner deg godt.. lillejenta på 9 måneder har svineinfluensaen og bare grinner, sutrer eller stirrer apatisk ut i rommet... blir helt koko i hodet av det! føler for hun, men får jo ikke gjort noe med det bortsett fra å pleie hun så godt jeg kan. jeg har heldighvis samboer hjemme, så syntes ekstra synd på deg!

får håpe de blir friske fort da!

Skrevet

Kan ikke si annet enn tenk fremover;=) Det er hardt når det står på og det er lov å gråte litt!

Har sittet på gulvet med barnegråt og oppkast og grått fler ganger jeg;)

Hold ut og ta deg en kopp te og noe godt når du får en pause. Legg deg tidlig så du kanskje får litt søvn i natt før de våkner....

Lykke til!

Skrevet

Kan ikke pappaen ta sykt-barn-dager da?

Da er han hjemme med ungene på dagtid (normalt arbeidstid) mens du er på jobb også er dere to om ansvaret på kvelds og nattestid.

Man mister jo ikke disse dagene for om en pendler ...

Skrevet

Hei

Tusen takk for svar :)

Pappaen jobber i utlandet og har litt vanskelig for å være hjemme. Derfor faller det meste på meg. Det er litt bedre nå, men jeg kjenner på meg at jeg er sliten. Nå sover heldigvis begge to

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...