Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2009 #1 Skrevet 26. oktober 2009 Har noen her prøvd Smart balls for å stramme opp skjedemusklene? Jeg prøver å være flink med knipeøvelsene, men synes det er utrolig kjedelig. Ble derfor veldig glad da jeg så en reklame for disse silikonkledde kulene med en kule inni, som visstnok får skjedemusklene til å trekke seg sammen automatisk mår de rører på seg. Så jeg kjøpte dem, men må si at jeg er veldig skeptisk til om de fungerer. Er det noen som har erfaring med dette?
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2009 #2 Skrevet 26. oktober 2009 Jeg har faktisk et par sånne, men syns de var veldig store. Gikk heller til anskaffelse av noen vanlige perler, med et beskyttende hvitt plast lag rund for ikke å få noen irritert reaksjon. Men har ikke vært så flink å bruke dem, kanskje på tide å begynne nå ? ;-)
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2009 #3 Skrevet 26. oktober 2009 Ja, de er store, men de plager meg ikke. Gir meg ikke noen form for nytelse heller, kjenner bare noen vage blaff av bevegelse et sted i dypet når jeg beveger meg. Men gjør de virkelig noe for musklene?? Har vanlige perler også, men de må man jo konsentrere seg om på samme måte som knipeøvelsene. Hadde vært så veldig greit dersom knipingen gjorde seg selv mens jeg vasker gulvet eller jogger HI
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2009 #4 Skrevet 26. oktober 2009 Jeg fikk heller ingen nytelse av dem. Aner ikke. Du kan jo ha en test-uke for å se. Men hvor lenge skal man gå med dem ? 10 minutter, 30 minutter, 60 minutter ?
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2009 #5 Skrevet 26. oktober 2009 Hvordan skal jeg teste det uke for uke, da? Aner ikke hvor lenge de skal være inne av gangen. Tenkte vel et par timer, jeg? HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå