sweety72 Skrevet 26. oktober 2009 #1 Skrevet 26. oktober 2009 Jeg klør så mye nedentil, brukte canestein vaginal ( det var 1 tab. kur)igår og smurte med canestein salven rundt, var bedre på morgningen i dag men utover dagen begynte det å klø og svi igjen. Brukte canestein kremen i kveld og men det hjalp lite. Jeg er vedlig beskymret for fosteret. Bør jeg gå til legen imorgen? Har dere noe tips? Er veldig stresset.
Gjest Skrevet 26. oktober 2009 #2 Skrevet 26. oktober 2009 Det som er avgjørende er at du følger kuren til punkt og prikke, ikke bare smør av og til. Og ikke slutt før du skal, selv om det ikke klør mer. Ville prøvd i noen dager iallefall før evt ringe lege, det høres jo ut som en vanlig soppinfeksjon. Vet godt at det er super ubehagelig!
Kabari med nr 1 på tur =) Skrevet 27. oktober 2009 #3 Skrevet 27. oktober 2009 blir d får ill ringlegen.. kan være du ikke blir bedre av canesten,men må ha andre midler.. På meg har canesten 0 effekt de gangene jeg har hatt soppinf. å det e bedre at du ringe å får hjelp me problemet enn å gå å ha ondt ( får d blir bare værre) å plages. lykke til å go bedring.
sweety72 Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 28. oktober 2009 Hei, tusen takk begge to. Jeg tok en 500mg vaginal tablett igår og. Og skal prøve å bruke den kremen regelmessig ( skeretær på legekontoret anbefalte det), Var bare litt redd for bivirkninger ved å bruke kremen over lengre tid.
mamma og my Skrevet 28. oktober 2009 #5 Skrevet 28. oktober 2009 Kan hende at canesten ikke er nok. Tror det finnes reseptbelagte midler som fungerer bedre. Du bør bruke en kombinasjonskur med både piller og krem, for kremen virker ikke godt nok på selve soppinfeksjonen, mest på symptomene. Legen bør også finne ut av om det faktisk er en soppinfeksjon, eller noe annet (særlig dersom du ikke blir bedre).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå