Gå til innhold

Overdrevent hyggelig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor hyggelig er det egentlig vanlig å være?

Neste uke skal jeg på en messe i jobbsammenhen. Faren til en i datteren min sin barnehage skal på den samme messa. Det er omtrent en time å kjøre. I dag ringte han og lurte på om jeg ville ha gratis biletter og om vi skulle kjøre sammen. Hyggelig det men det viste seg at vi ikke hadde tenkt å dra sammdag så da var ikke det så aktuelt. Etter en time ringte han opp igjen. Da hadde han fått omorganisert vaktene i sin bedrift slik at han kunne dra samme dag som meg like vel. Mannen er hyggelig og jeg er helt enig bde i at det er kjedelig å kjøre alene og at det er dumt både for miljøet og lommeboka å kjøre to bler når man kan greie seg med en, men er ikke dette å være litt vell hyggelig når man i utgangspunktet ikke kjenner hverandere særlig godt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han hadde vel ikke lyst til å dra alene da. Tror kanskje du legger litt mer i det enn det er=)

Skrevet

Jeg regner med det jeg også, men jeg er ikke så sikker på at jeg hadde likt det helt om det var min mann som strte sån for en dame i barnehagen. Mulig jeg er litt sjalu :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...