Gå til innhold

Sikling, gulping og oppkast

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi på 7,5 mnd har alltid vært en gulpebaby. I tillegg trodde jeg lenge at hun kastet opp fordi det kunne ofte komme mat i retur lenge etter amming. Ved 5-6mnd alder begynte hun å sikle. Jeg trodde tennene kanskje var på vei, men ingenting enda... Nå har hun begynt å få fruktmos midt på dagen og grøt om kvelden. Jeg trodde kanskje det skulle føre til at hun kunne holde på maten lettere, men fruktmosen kommer alltid i retur i løpet av timene etter inntaket.

Nå lurer jeg på om noen andre har erfaring med dette? Er det uheldig å gi fruktmos? Skal jeg begynne med middag i stedetfor? Det ser ut til at hun holder på grøten, men litt uvisst siden hun da legges...

Kan det være at hun gulper mye enda fordi hun er mer aktiv enn før? Jeg pleier å sitte med henne i en 15 minutters tid etter måltid før jeg legger henne på lekematten igjen, men det ser ut til at det må minst en time til for at ingenting skal komme i retur...

Hvor lenge skal jeg regne med at dette varer? Jeg begynner å bli så sinnsykt lei...!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tips: Har du prøvd kiropraktor da? Vet mange gulpebabyer har fått hjelp med kiropraktorbehandling:)

Skrevet

Jepp.... Vi har gått til kiropraktor siden hun var 4 mnd gammel. Osteopat siden hun var 2 mnd ( Hun har også KISS). Nå skal jeg prøve akupunktur tenker jeg....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...