Gå til innhold

Hva hadde dere spurt jordmor om v/samtale midtveis i svangerskapet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tenkt å ta opp svineinfluensevaksinering - har nemlig fremdeles ikke bestemt meg for om jeg skal ta den eller ei, (og ønsker å snakke ansikt til ansikt med kvalifisert helsepersonell før jeg avgjør noe omkring dette.)

Men hva annet kan være ok å forhøre seg om og oppdateres om på dette stadiet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare fordi hun er jordmor gjør henne ikke nødvendigvis kvalifisert til å uttale seg om vaksinen, bare så det er sagt. Min jordmor bare trekker på skuldrene når det er snakk om svineinfluensaen.

Skrevet

Neida, jeg har ikke tenkt å stole blindt på hennes uttalelser, og har dessuten også tenkt å ta det opp med fastlegen min. Og at jeg vil snakke med dem, betyr ikke at jeg ønsker å høre DERES anbefaling og personlige mening, men at jeg gjerne vil kunne spørre "fritt" uten å måtte google eller lete på nettet... man kan garantert finne det svaret man ønsker ift vaksinen, avhengig av hvor man leter og hvem man spør.. men iblant kan det være lettere å ta en avgjørelse etter å ha snakket MED noen, ikke bare høre PÅ noen eller lese seg frem til ting på egenhånd.. :)

HI

Skrevet

Ingen?

Syns det er så kjedelig hvis jeg går derfra uten å spørre om ting det kan være "lurt" å spørre om... for deretter å angre etter noen dager, at jeg ikke fikk spurt! :-)

HI

Skrevet

Det er jo helt individuelt hva man har av kunnskap om svangerskap og fødsel. Du må stille de spørsmålene som du ønsker svar på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...