dårligfantasi Skrevet 26. oktober 2009 #1 Skrevet 26. oktober 2009 6 dager igjen til termin og har såklart begynt å bli syk Guttungen på 2 år kom snufsete hjem fra barnehagen på fredagen og har vært skikkelig tett i nesen siden, men har heldigvis fungert greit ellers og ikke hatt noe særlig med feber. Men så har såklart jeg begynt å merke det.. våkner med vond hals og vondt i hodet.. slapp og ekkel i kroppen.. og i tillegg har da murringene kommet tilbake og diverse.. har virkelig ikke tid til å være syk nå, og så blir jo man såklart litt ekstra skjelven pga all den praten om influensa.. Flere som er syke nærme termin eller som har født når de har vært i dårlig form? Kan ikke tro det er noe deilig. Må klage litt fælt nå siste dagene
odavi Skrevet 26. oktober 2009 #2 Skrevet 26. oktober 2009 uff det var kjedlig. har selv 7 dager til termin og er ganske redd for å få noe tull nå. håper du bare har fått en forkjølelse og at det går fort over, slik at når fødselen starter er du frisk. jeg hadde ei kollega som fødte når hun hadde influensa(ikke svineinfluensan) og hun sa desverre at det var ikke noen god erfaring. men alt hadde gått bra. råder deg til å få nok søvn og nok med mat og drikke. ta c vitamin. god bedring. klem
dårligfantasi Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 26. oktober 2009 Takk for det Kan tenke meg at det var slitsomt.. man trenger jo alle de kreftene man kan få under en fødsel om man ikke skal være syk i tillegg.. Lykke til med fødsel , forhåpentligvis veldig snart
Røver Nov 09 + ?? Skrevet 26. oktober 2009 #4 Skrevet 26. oktober 2009 jeg var skikkelig dårlig i en uke 8dager før termin. men nå har jeg begynt å bli bra.. har termin i morra, går fortsatt og snufser litt. men føler meg utrolig mye bedre. håper det går bra med deg.. beste rådet jeg kan gi deg er hold deg unna trekk fra vinduer, sover rett under et vindu, det er derfor det tok så lang tid før jeg ble frisk =/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå