Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2009 #1 Skrevet 26. oktober 2009 jenta mi på 5 uker sover hele dagen og holder d gående hele kvelden og natten frem til 4-5 om morningen, begynner å bli ganske sliten. Di første 4 ukene sov hun hele natta og var våken mer på dagen, men dette har blitt snudd på. Hva kan jeg gjør for å snu det tilbake. Å holde hun mer våken på dagen er rett og slett umulig :/ Noen som har noen gode råd?
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2009 #2 Skrevet 26. oktober 2009 jenta mi på 6 uker er rolig og glad på dagen og begynner med sutring og grining på kvelden fra kl. 19... og det varer til 5-6 om morgenen... så vet hvordan du har det! jeg trodde ogå det skulle gå kjempebra. allerede på sykehuset bare et par dager gammel kunne hun sove hele natta (5-6 timer) uten mat og hun sov vel mest om natta fram til hun var 2 uker.. men så begynte det å snu seg... jeg har fått vite at det er ikke vts å prøve å snu døgnet når de er så små.. det er vanskelig og unødvendig. helsesøster sier at det pleier å bli bedre etter hvert. nå må hun bare styre som hun vil.. når hun er 3 mnd gammel kan du begynne å gjøre noe med det hvis det ikke har blitt bedre..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå