Gå til innhold

nå er gubben sinna!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi fikk for noen uker siden tlf fra viasat,der de tilbød oss bedre tilbud enn det vi hadde (canal digital)

vi skulle få montør gratis,og han kom i dag.MEN han måtte bare snu i døra,for parabolen vår hang for langt opp,og da hadde vi måttet leid lift,og betalt selv.noe de ikke gav beskjed om når de ringte og gav oss tilbudet.IDIOTER!!

i tillegg har vi jo sagt opp canal digital-abonnementet så nå sitter vi med skjegget i postkassa,og ingen parabol-leverandør.

likr før han ringte forbrukerrådet i ste.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går det ikke ann å bruke stige da? Trenger jo ikke bytte tallerken.. bare stille inn hodene på nytt..

Skrevet

montøren hadde visstnok ikke lov å klatre så høyt i stige.

Skrevet

Dette skal opplyses om når de gir tilbudet, send en skriftlig klage til viasat.

Skrevet

var det vi også trodde.koster ikke mindre enn 800kr! å leie lift i en time..vi kunne få en mnd gratis i bytte (til en verdi av 99 kr) latterlig.

tenkte å sende en mail,men verken epost eller postadresse finnes på hjemmesiden deres.

Skrevet

Xn min jobber mye med montering av slikt, og dette er jo bare tull.. Klatring er jo mye av jobben, og de har måtte ta klatrekurs osv. Og har klatreutstyr i bilen, men de har nødt og være to tilstede da. Det er vel enste regelen tror jeg!

Trenger vel ikke lift?? Hva henger parabolen i/på da?

Skrevet

parabolen henger i mønet på huset,altså øverst på husveggen der de to taksidene møtes.

Skrevet

Mannen min er montør. Han sier at de ikke har lov til å jobbe i stige over 3 meter. Stige skal kun brukes som en vei til arbeidsstedet - hvis du skjønner hva jeg mener.

Om de skulle informert om dette vet han ikke. Montørene får jo bare en melding fra Viasat om at montering trengs.

Klatreutstyr, klatrekurs å alt det der har med klatring i stolpe å gjøre.

Men han synes det var dårlig gjort da... Selv om montøren har loven på sin side...

Skrevet

Ja, stemmer det med stolper, at de da kan klatre høyt. Er vel litt verre om den står høyt opp på en vegg.. :S

Skrevet

Bare vent litt ikke umulig dere får en telefon fra canal digital om noen dager med et veldig fordelaktig tilbud. Det gjorde de når vi hadde sagt opp. Dere klarer dere uten tv i noen dager. Vi hadde ikke tv på hele sommeren, deilig

Ellers så skjønner jeg at det er frustrerende. Men hadde det vært meg hadde jeg nok spurt om det med parabolen når de ringde, når den henger så høyt opp

Skrevet

det er en mnd siden vi sa opp canal digital,de har enda ikke ringt,hehe.

Skjønner jo montøren,men ikke viasat.Vi kjenner da vel for svarte ikke til reglene til montørene,noe de på viasat heller ikke gjorde.

Vi ser rundt omkring her at alle parabolene henger så høyt,så vi tenker ikke over det.de må henge så høyt for å ta inn signal sa montøren.

dere hadde ikke tv hele sommeren nei bluberrypai,det hadde ikke vi trengt heller,men nå er det vinter.snart ihvertfall.

Gjest 5 andre
Skrevet

[email protected]

Viasat Kundeservice

Postboks 8873 Youngstorget

0028 Oslo

Her har du e-post adressen, eller postadressen hvis du vil skrive klage på gamlemåten. Skulle bare mangle at de skal koste montering, så lenge det var en del av avtalen..

Skrevet

Hmm, det var jo rart, oss ringte de vel til maks en uke etter at vi sa opp. Skjønner godt om dere ikke tenkte på det om alle parabolene henger så høyt, det gjør de ikke her nemlig. Hadde nok fint kunne klart oss uten tv nå også, det var jo ikke som at det var ut-i-solen-og-kose-seg-vær i sommer. Men bestemte at vi skulle bestille igjen for at jentene begynte å savne disneychannel. Vi voksne klarte oss fint med filmer hehe. Faktisk litt deilig å ikke ha tv, men det er jo litt deilig å ha det og, spesiellt nå når jeg er syk hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...