Ate,mor til gutt nr3;-) Skrevet 26. oktober 2009 #1 Skrevet 26. oktober 2009 Hmmm jeg føler meg så deppa å nede,sliten og er hjemme alene med to aktive barn.Mannen min er på tur og jeg føler så lite respons fra han når han er på tur denne gangen,pleier ikke være sånn.Han pleier alltid å sende sms og minne meg på hvor mye han savner meg osv...men denne gangen svarer han ikke på sms og om han gjør det så er det så kort å rart svar at jeg nesten byner å lure på om han har funnet seg noen andre.Virker som vi her hjemme ikke betyr en dritt:-( Han kommer hjem på onsdag og drar en uke til etter bare et par dager hjemme,må si jeg gruer meg til å være ennå en uke alene:-( Uff tankene svirrer rundt i hue på meg hele tiden å jeg bare gråter,men må jo ta meg sammen når ungene er oppe for dem lurer jo hva som er galt....dem er søte da,skal trøste mamma vettu.Hvet han er bare sammen med gutter,og han ville alderi vært utro, men klarer liksom ikke slå meg til ro med at noe er galt....uff dette ble mye syting men måtte bare få ut litt.Takk for at du leste.
**♀03♥ ♂10♥ ♀12♥ Skrevet 26. oktober 2009 #2 Skrevet 26. oktober 2009 Kjære deg... Vil starte med en klem!! :-) Er selv på reise med jobben flere ganger pr mnd. Prøver å sende meld hjem til de hjemme, men av og til er det så travelt med møter ol at jeg vil heller ringe før legge tid, og når jeg har god tid til å prate med dem..... Han har det sikkert litt travelt, og du må huske at vi er litt mer opptatt av detaljer nå, enn før vi ble gravid.... Det er ihvertfall slik for meg!! :-) Han er nok like glad i dere alle sammen... prøv å snakk med han i stedet for å gå rundt å tenke.... Kan hende han har en veldig god forklaring til hvorfor han ikke sender smser. Prøv å finn på noe koselig dere to når dere har litt tid sammen... Det går nok fint!! Nok en klem til deg!! :-)
Ate,mor til gutt nr3;-) Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 26. oktober 2009 Takk for det;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå