Gå til innhold

Noen her som har brukt eller bruker Ladycomp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er tiden kommet for å finne ut hvordan prevensjon jeg skal bruke... Tåler ikke p-piller og sprøyta. Spiral orker jeg ikke tanken på, tror jeg kommer til å reagere på hormonspiralen og smerter harjeg npk av fra før derfor er kobber spiralen utelukket.

Har en ladycomp liggende som jeg har brukt tidligere, gikk helt fint, ble ikke gravid før vi planla det.. Men er usikker på om jeg tørr denne gangen... Hverken jeg, kroppen min eller mannen er klar for en til...Planen er at det er stopp nå.. Kan jeg stole såpass på ladycompen?

Enn minipillen? Har resept på de... men har ikke fått meg til å hente dem ut enda.. Er så usikker på hva jeg vil... har egentlig lite lyst til å pakke kroppen full av hormoner :-P

Minsten er 2,5 mnd, men jeg ammer ikke, så det trenger jeg ikke ta hensyn til...

Noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må vel bare forholde deg til det produsenten sier. Jeg har aldri hørt at det har blitt advart mot å stole på denne metoden, heller.

Men: Jeg undersøkte muligheten for dette etter mitt første svangerskap, ville som deg ikke pakke kroppen full av hormoner. Og jeg fikk beskjed om at det ikke var trygt å bruke den før menstruasjonenen var i gang igjen. Du bør nok ringe forhandleren for å få inngående informasjon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...