therese_23 Skrevet 26. oktober 2009 #1 Skrevet 26. oktober 2009 guud hvor tregt dagene går nå! har 5 dager til termin å har hele tiden hatt på følelsen at min egen mens termin stemmte bedre enn ul termin...men den gang ei :S min termin var på torsdag å her sitter jeg enda..hehehe sutre sutre
Maya&Leah*har født* Skrevet 26. oktober 2009 #2 Skrevet 26. oktober 2009 Nei du er IKKE alene !! Jeg er så dritt lei at jeg håper nesten at fødselen starter snart. off, har så vondt i ryggen å er plaget med bekkenet.. har litt over 4 uker igjen til termin,så er jo selvfølgelig best om han holder seg inne litt til !! Men er så kjedelig med slike plager... Så er så dritt lei. Heldigvis går dagene fort,så er ikke så lenge til jeg har prinsen i armene :-) Masse lykke til, til deg!! Får håpe det setter igang snart hos deg
hippimamma Skrevet 26. oktober 2009 #3 Skrevet 26. oktober 2009 er ikke alene :-) prøver alle kjerring råd au, men ingen fremgang... kjenner faktisk lite til kynnere og slikt som en fødsel ofte starter med... dårlige greier dette..
maeve er tobarnsmamma<3 Skrevet 26. oktober 2009 #4 Skrevet 26. oktober 2009 Føler meg egentlig ganske alene om å IKKE være lei jeg! Alle går å spør om jeg ikke begynner å bli lei nå, men jeg nei Men blir vel snart lei jeg og, har begynt permisjonen nå, og synes det er kjeeedelig å gå hjemme å traske..
Linda_T *nov-09* *des-10* Skrevet 26. oktober 2009 #5 Skrevet 26. oktober 2009 Har egentlig ikke hatt tid til å bli lei, det har vært mye.. :s Meen på onsdagen våknet jeg med følelsen av å være dritlei!! Og etter det har jeg bare sitti å dagdrømt om å endelig få se den lille prinsen vår. Så ja, har plutselig blitt LEI! Krysser fingrene på at det går fort frem til han ligger på brystet mitt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå