Gå til innhold

hva syns dere om denne leiligheten?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

syntes den så fin ut:)

Skrevet

Synes den ser bra ut. Ikke ille pris og inkl. varmvann er gull:) Stort pluss for balkong og garasjeplass.

Ville absolutt dratt på visning

Skrevet

Fin leil, men litt liten hvis dere har 2 barn? Så ut som det var mye bygging på utsiden..

Hvis dere skal betale 10.000 i mnd, kan dere jo heller få ett bra lån og betale det samme til dere selv?

Skrevet

Har ikke sett på linken, men ville bare si til Jenny.penny sin kommentar at ikke alle vil eller kan av ulike grunner ta opp lån, så syns det er unødvendig å si sånt. De fleste i dag vet at det lønner seg å eie noe selv, det var jo ikke det hun lurte på :)

Skrevet

Ja nettopp.. :)

70 kvadrat er det så lite da? De må uansett dele rom, vi har ikke råd til å leie en 4 roms i Oslo.

Skrevet

Har man råd til 10.000 i mnd,så har man råd til å betale det samme i lån..

Leiligheten så fin ut,lys og fint:) men kanskje litt i minste laget.. samt at det så ut til å foregå noe bygging utenfor, det er kanskje noe man evnt bør sjekke opp.. Jeg ville ivertfall ikke ønsket å se og høre på bygging hver dag..

Hadde nok gått på visning hvis jeg var deg ja;)

Skrevet

Synes den så veldig fin ut jeg:)! Deilig å kunne flytte rett inn og ikke måtte male og styre. Er det bydel Bjerke? Den var vel på nesten 70 kvm, det er vel ikke trangt?

Jenny-penny, du hadde dånt om du visste hvor lite romslig jeg og min familie bor. Her er vi glade og lykkelige på en 61kvm stor leilighet, riktignok eier vi den og har gjort det siden vi bare var to voksne og en katt;)

Skrevet

Ja det er ved Tonsenhagen/Årvoll :) Hadde egentlig tenkt på Løren. Men synes det var dyrt der, dessuten så Tonsenhagen skole ut som en fin skole :)

Skrevet

jeg har råd til 10 000 i mnd i husleie. men banken vil ikke gi meg 900 000 i lån alkevel. det er fordi mine penger ikke er verd like mye som dine ;) (og jeg har ingen betalingsanmerkninger og 100 000 i egenkapital)

Skrevet

Det er forskjell på å kunne betale et lån og det å faktisk få det. Vi kunne fint betalt 12 000 i mnd i lån, men siden jeg er uten jobb (vikariatet mitt gikk ut i permisjonen og nå er jeg hjemme med frøkna for andre år) er det ikke snakk om at vi får lån til å kjøpe noe større enn en ett-roms i skogen.

Leiligheten så fin ut :o)

Skrevet

Hei. Jeg har sett en del på leilighetene på Årvollskogen (som det heter der), og jeg vil bare si at det er kjempe fint der. Kjempe bra for barna, Det er egen barnehage i sameiet.

Men, det ene soverommet er utrolig lite. Vil ikke tro at dere vil få inn en dobbeltseng der, og da vil jeg tro at dere ikke klarer å få inn 2 barn inn der. Av de bildene jeg har sett så har det som regel stått en barenseng eller sprinkelseng på det lille rommet, og det er ikke plass til stort ved siden av.

Men, ville absolutt sett på leiligheter på Årvoll/Tonsenhagen. Kjempe fint sted. Vi har selv kjøpt leilighet som skal bygges bak Årvollskogen, så elsker stedet : )

Skrevet

Vi tar selvsagt det minste rommet.

Skrevet

Pen leilighet, ville også vurdert og leie den. Men som noen andre påpeker her ville jeg nok også vurdert kjøp. Dra innom alle banker og hør om de kan ordne finansiering til dere om dere er intressert i og kjøpe nå som renten er rekordlav. Er jo bortkastet og bruke penger på og leie som også ikke gir noen skattefradrag.

Skrevet

Det er ikke alle som får så mye lån de trenger vet du=) Jeg vet jo at det er billigere å få lån, men jeg må jo nesten få lån da. Lån er ikke akutelt nå, derfor må vi leie i noen år til.

Skrevet

Da ville jeg heller flyttet ut av bykjernen og betalt en brøkdel i husleie og spart opp nok egenkapital til og kunne kjøpe drømmeboligen om noen år. Vil nok tro det er rimeligere og bo i Fetsund fremfor i Oslo!

Skrevet

Og hva med jobbene våres da? Ikke har vi bil så da må vi har 4 soners månedskort, noe som koster 1200kr,- *2. Blir ikke så mye å spare da.

Skrevet

Sa jo ikke at dere skulle si opp jobbene deres da, men dersom dere får lengre reisevei så er det jo mulig dere kan få reisefradrag på skatten pga lang reisevei til jobb/barnehage. Da blir det jo noen ekstra kroner samtidig som dere kanskje ikke må betale 10.000 i leie i måneden. Men det er jo opp til dere og selvsagt deres prioritering hva dere eventuelt velger til syvende og sist.

Er jo også mulig og søke om startlån fra kommunen også, men det kan jo hende dere har forsøkt dette!

Lykke til uansett!

Skrevet

Var virkelig ikke meningen å være frekk her, men det er kanskje ikke alle som ikke har lån nåsom vet hva de må betale i utgifter. Var bare en vennskapelig opplysning, men her inne tar jo alle alt som kritikk!

Leil ligger fint til, og var lys og fin. Hvis eldstemann begynner på skolen til høsten ville jeg ihvertfall sett på framtiden og tenkt på om dette var ett område dere kunne tenke dere å bo en stund framover.

Lykke til med leil jakten, og igjen-ikke meningen å tråkke noen på tærne!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...