LadyLuck & Skrevet 26. oktober 2009 #1 Skrevet 26. oktober 2009 blitt mer påvirket av dere damer enn jeg har lyst å innrømme.. Allerede to julepresanger i hus, og to halve til kommer snart i posten. pluss en planlagt men ikke kjøpt... Planlagt kalendere til ungene.. I år får de en pakkekalender og en sjokolade kalender på deling, og så får de bytte på hvem som åpner pakke, og hvem som får sjokolade (forslag til pakkegaver til 2 og 3 åring??) Men julebaksten og pynting etc får vente til slutten av november altså...
LadyLuck & Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter #2 Skrevet 26. oktober 2009 flere som er begynt etter all snakke om de som allt var ferdig??
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 26. oktober 2009 #3 Skrevet 26. oktober 2009 ja er begynt, begynte for en stund siden og har fått kjøpt en del julegaver og nesten ferdig med pakkekalenderen til snuppa. ble ikke påvirket av de her inne, startet vel før det var så mange som snakket om det her., tidlig ut, ja det er jeg nok. orker ikke gå rundt i desember å handle julegaver i alt det kaoset med en gretten 2åring på slep, så håper jeg bare har ett par julegaver igjen i desember, da går det ann å ta hun med å kose seg på juleshopping:)
lille sprelle Skrevet 26. oktober 2009 #4 Skrevet 26. oktober 2009 ehh - jeg har ikke sjekket ut alle innleggene om dette her inne, men er sent ute i år - har bare fått i hus ca halvparten av presangene. pleier egentlig å bruke sommerferien til å handle julepresanger jeg! hehe
LadyLuck & Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 26. oktober 2009 sommeren.. det var nå litt tidlig syns jeg..
lille sprelle Skrevet 26. oktober 2009 #6 Skrevet 26. oktober 2009 ikke hvis du tenker over det - da er man kanskje ute å reiser og samtidig har man tid til å titte litt rundt (jeg er ikke glad i å shoppe). Så ser jeg ting som gjør at jeg tenker på den ene eller den andre av mine kjære, og vips så er det gjort!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå