Gå til innhold

Problemer med kombimaskin!! Indesit WIDL 126! Hjelp meg noen!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Setter på maskinen på vanlig måte..den starter som normalt (tar inn vann og begynner å spinne) etter ca 1 min så stopper den..funksjonsknappene DELAY og RINSE + av/på knappen blinker samtidig! Hva skjer? Har t.o.m sjekket bruksanvisningen, men det står ikke noe om dette..noen som har vært borti dette før??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke vært borti den maskina, men har hatt rare feilmeldinger som ikke sto nevnt i bruksanvisninga til min egen maskin.

Fikk servicemann til å se på den og det viste seg at det var et filter der hvor man manuelt kan tømme maskina for vann som var tett. Kanskje kan det være noe slikt hos deg også?

Skrevet

Takk for svar : ) Jeg tror ikke det, for jeg ser at maskinen tømmer seg..pusser opp badet, så vi bruker slange til sluket nå, ser jo vannet kommer ut? Filteret til maskinen har jeg jo også sjekket..ikke noe der heller. Føler jeg har prøvd det meste!

Det som er irriterende, er at faren min har den samme maskinen..han hadde nøyatig det samme problemet-men husker ikke hvordan han fikset det. Han trengte ingen servicemann i allefall. Nå har jo garantien gått ut, men har reklamasjon på den inntil januar 2010..vil de si at de reparerer den gratis om ikke jeg er skyld i problemet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...