Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2009 #1 Skrevet 26. oktober 2009 har tatt en halv vival pga kraftig angst og nå er jeg livredd for at jeg skal få allergisk reaskjon av vivl eller noe lignende, kan noen roe meg ned og si det er trygt?
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2009 #2 Skrevet 26. oktober 2009 Hvis du hadde hatt en allergisk reaksjon, så ville nok den ha kommet allerede. Og hvorfor skulle du ha fått allergisk reaksjon på noe som legen din har skrevet ut til deg? Nei, du har det nok helt fint.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2009 #3 Skrevet 26. oktober 2009 Kjære deg! Pust dypt og kjenn at du lever! Tipper at vivalen nå virker slik den skal og at du har det bedre allerede. Gode tanker
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2009 #4 Skrevet 26. oktober 2009 Har du tatt vival før? Gikk det bra?
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2009 #5 Skrevet 26. oktober 2009 Om du er så plaget i kveld, så bør du kanskje tenke på å kontakte legevakten? Eller ta en telefon til en støttelinje? http://www.psykiskhelse.no/index.asp?id=27269 Du kan være anonym.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå