Gå til innhold

Det klikket litt for meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Upraktisk å alltid gå ut med den lille når h¤n skal sove - får jo ikke gjort no særlig inne ellers.. Pleier ikke være no problem å sove inne.. Vi stod opp 6.15. La henne for soving kl 10, hun sovnet men våknet etter et kvarter! Pleier max la henne grine i senga to min. før jeg går inn, veldig sjelden det går så lenge. Nå sitter jeg her med verdens dårligste samvittighet- hun ville ikke sove og vi prøvde i en og en halv time!!! Etter å vært inne og prøvd utallige ganger åpnet jeg til slutt døren med et brak etter en og en halv time og la henne brått ned og sa høyt "hysj". Sambo jobber stort sett flere timer over hver dag og også helger så han gjør ingenting hjemme. Vi skal ha besøk i morgen, leiligheten så ut som et bombenedslag og jeg orker ikke gjøre alt etter hun har lagt seg på kvelden. Men jeg føler meg helt jævlig nå. Hun var så forgrått og er forkjøla og stakkar. Etter en og en halv time spiste hun lunsj, jeg la henne igjen ved to tiden og da sov hun ca tre kvarter.. Ikke mye siden 6 i dag tidlig. Vi har holdt på i en og en halv uke med nattavvenning og jeg er helt gåen.. Vet ikke om det er derfor rytmen hennes er sånn og.. Hun er 13 mnd.

Har det klikket for noen av dere på liknende måte? Huff, jeg er så lei meg. Hun vil kose masse men lurer på hva hun tenker..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror du er definisjonen på normal.

Det har ikke skjedd meg enda, jenta er 10 mnd, men jeg har en anelse om at jeg kan sprekke en gang jeg også. Når man er så sliten, og ting bare går på tverke så får man til slutt nok. Fordi man er et menneske.

Skrevet

JA!! Sånne ting har skjedd meg flere ganger, har tre barn fra 5 år og ned til en mnd! Det er helt normalt når man er sliten... Man lærer jo litt da, og takler kanskje neste situasjon litt bedre. Men ja, har opplevd slike situasjoner flere ganger... Det skjer som regel alltid når jeg er sliten, så jeg prøver så godt jeg kan å selv få nok søvn. Vet godt at dette ikke alltid er lett..

Skrevet

Slapp av, det blir dessverre mange flere sprekker.

Tror det er unormalt å ikke sprekke innimellom... ;))

Tror heller ikke barnet vil ta noen skade av det. Unger som aldri opplever litt "sprekking" fra mor, blir vettskremte når de plutselig kommer over det et annet sted...

Som et ps., kan jeg si at begge mine jenter sluttet å sove middag når de var 1 år. La seg kl.19, og opp igjen 7.30 - 8.00

Skrevet

Dette er kun første gangen, av mange ;o)

Dessverre.....

Skrevet

Hun kan ha vondt i hodet sitt.

Gi henne medisin!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...