Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2009 #1 Skrevet 26. oktober 2009 Dere som legger ut historier om andre: Tenker dere noen gang over at kanskje vedkommende er her inne? At det kanskje er litt frekt å fortelle om andre og om andre sine liv på internett? Og hvordan dere selv hadde reagert om dere leste innlegg som var om dere her inne?
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2009 #2 Skrevet 26. oktober 2009 Anonymforumet hadde jo bare handlet om reima dresser, svineinfluensa og amming om man ikke skulle skrevet om andre. Frekt eller ei, kjedelig er det hvertfall ikke her.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2009 #3 Skrevet 26. oktober 2009 Leste nettopp innlegget "Mye forskjellige mødre" der det kunne se ut som den moren som ble omtalt i innlegget hadde svart (kan selvfølgelig være bløff) og tenkte det samme som deg, HI. Men det er jo ikke egentlig så farlig dersom en ikke navngir en person, synes jeg da.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2009 #4 Skrevet 26. oktober 2009 Tenkte mest på hvordan jeg selv ville reagert om jeg hadde kjent meg selv igjen i en historie her inne og jeg tror ikke jeg hadde blitt så veldig glad om det var et drite-ut-innlegg HI
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2009 #5 Skrevet 26. oktober 2009 Må si jeg hadde faktisk blitt "glad" for å lese et innlegg jeg kunne anta var om meg selv, for da hadde jeg visst hva folk rundt meg faktisk syntes om meg, jeg klarer bare ikke falske folk. Vil heller vite at de ikke synes positivt om meg enn at de skal late som. Hadde garantert funnet ut hvem som hadde skrevet det, for har ikke så mange jeg omgåes. Nå har jeg aldri funnet noe innlegg om meg, og tror ikke jeg vil gjøre det heller, men man vet jo aldri.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå