Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2009 #1 Skrevet 26. oktober 2009 Var på bursdag i går,var en del unger der,og etter en stund ville de ut og leke. De kom inn igjen og sier til hun ene mamman. ... ramlet og slo seg ute,mamman roper til jenta si,ble jakken din skitten? Nei,svarer jenta,jeg ramlet på knærne.Ååå,sier mamman da,ble srømpebuksa di skitten da?Eller ble det hull i den? Neida,svarer jenta og går på badet.Så roper hun,mamma jeg blør på begge knærne,mamman kommer løpende og vi hører henne si,åå,da ble det blod på nye strømpebuksa di! Hehe,ikke et spørsmål om det går bra med dattera eller noe,mamman tenkte bare på klærne
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2009 #2 Skrevet 26. oktober 2009 Hun er sikkert drittlei kløneungen som ødelegger alle klærne sine
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2009 #3 Skrevet 26. oktober 2009 Nei, det gjorde jeg ikke! Jeg var nervøs og følte meg svært utilpass i selskapet!
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2009 #4 Skrevet 26. oktober 2009 Hahaha! Utilpass:) Hun kjenner alle der ut og inn.Familieselskap:) HI
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2009 #5 Skrevet 26. oktober 2009 Ja, det er sant - det finnes mange forskjellige mødre. Huttetu - takk og lov at jeg ikke hadde en sånn mor.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2009 #6 Skrevet 26. oktober 2009 Dårlig selvtillit, HI? Siden du har så sterkt behov for å henge ut familien din på denne måten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå