Gå til innhold

Hvor mange dager igjen 26oktober da damer??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har 16 dager igjen til UL termin. Mensterminen min er i dag, håper den stemmer bedre, at det skjer noe snart:))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

68!

men det går fort nok syns æ. blir nok mere utålmodig når det nærmer seg slutten.

Skrevet

68!

men det går fort nok syns æ. blir nok mere utålmodig når det nærmer seg slutten.

Skrevet

menstermin i dag ULtermin i morra. helt vilt utålmodig..

Skrevet

76 dager igjen, og syns i grunn det er helt greit å ha litt mere tid igjen som ettbarnsmor... Tiden går så inmari fort!

Skrevet

21 dager igjen i dag, endelig fødeklar! :) dvs endelig er piken i magen fødeklar, velkommen etter sier jeg bare, knis :) har vært klar en stund jeg gitt - utålmodig jeg? gi dere da! hihi!

Skrevet

Samme som deg Mina: 16 dager igjen. Min egne termin, ut i fra unnfangelsesdato (tilfeldigvis faktisk valentinsdagen ;)) er derimot 9. november.

Skrevet

34 dager igjen :D Nå nærmer deg seg veldig... Utrolig deilig det skal bli å få han ut nå!!

Skrevet

4 dager til termin :-) men kjære lille prinsesse kom ut nå! det virker som hun har det alt for godt og ikke vil ut på en stund. håper jeg slepper å bli satt igang iogmed dette er nr 1.

Skrevet

15 dager til termin, men blir satt igang imorgentidlig;)

Skrevet

20 dager igjen, og kjenner panikken begynner å bre seg! :)

Skrevet

67 dager igjen :D

Skrevet

7 dager igjen og driiiiiiit leeeeeiiii!!!! :( Var på kontroll på fredag, siden slimproppen har gått og hadde da 1,5 cm åpning og hadde kjempe god modning... JM sa at det sannsynlig kom til å skje i løpet av helgen, men jeg sitter her no fortsatt... Blæææææ

Skrevet

7 dager igjen.. tror ikke det skjer noe denne uka. men håper fortsatt.

Skrevet

44 dager igjen =) men nå går tia treigt...... fullt sykemeldt og laaaaange dager .... men skal ikke klage =)

Skrevet

3 dager til termin! :)

Meen har en kjedelig følelse på meg at det blir ikke før i november at lillegull kommer..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...