Gå til innhold

Amming er noe herk! Hvordan stoppe melkeproduksjon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tette melkeganger for "ørtende" gang! Tar lecitin, masserer puppen i dusjen, ammer, pumper og alle de rådene som finnes, men det kommer tilbake hele tiden! Er så vondt at jeg ikke kan stryke fingeren lett over huden engang.

Og når melkegangene ikke er tette så er amming bare vondt da også! Han suger så hardt at at jeg tror han er kjøttsulten og vil spise hele brystet! Og jeg har fått veiledning og råd her også; at han skal gape godt og ulike stillinger.

Så nå tror jeg at jeg gir meg, og er stolt over at jeg tross all motgang har forsøkt ganske lenge!

Men hvordan stoppe melka? Jeg må jo pumpe/amme når det er tett så det ikke blir betent, men da øker jo produksjonen også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes piller som stopper melke produksjonen, de er på resept.

Skrevet

Galastop!

Hoho :P

Lykke til, jeg vet hvor kjedelig det er...

Skrevet

har du prøvd å få hjelp på barsel poliklinikk? Kanskje du har sopp på puppene? det har jeg, og det gjør amminga til noe hærk (mildt sagt)... det krever behandling og oppfølging! Sørg for å få den hjelpa du trenger, det er mitt råd. Og er det rette å gi opp amminga så gjør du det.. da kan du få piller for å stoppe produksjonen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...